Jahapp, hjärntvättade polare av homosapisens'sangria

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Trött på polare som ballar ur pga av ngn brud där hemma...

Nu tog vi saken till fråga, och jag tvingade ut 2 homeboyz till skärgården. Fruntimmer, dragspel, rajtan-tajtan, Jahapp, kl 02 va det läggdags utan allt kul, ingen till bira, inget mer fiskesnack. Bums, i säng...deras slynor satt in charge - på fast land :huvet *skamligt*

Inga fler va med. Ena polarn fibbla med en mobil i smyg, säkert kärringen i andra ändan. Wtf. Man sticker ju iväg för att ha trevligt, inte för att en subba på land ska ha handen på fjärren...

Hur kan man sjunka så lågt? ..slynorna som vill ha kontroll är dessutom sällan snygga. Hur resonerar ni med ugly bitchez som bestämmer?? Strävar ni bara efter fortplantning, no matter what??? man undrar ju ibland...snälla, kan inte alla fula mäniskor bara sluta föröka sig så vi slapp misär. eller andvänd kondom, vi vill inte se era avkommor :zpy

Kan ni inte lämna huset i rädsla av andra män eller vad? Jag fattar inte, hade jag en sån sugga hemma, så skulle jag aldrig mer åka tillbaks....inte ens ha henne som reservknull i krigstider. Bara dumpa trashet å byta stad! Fifan asså, jag e lack. Polare, grabbar i sina bästa år, ser bra ut, vältränade, faller pladask för en överviktig kossa som bestämmer att de inte får gå ut, är det kärlek? sittandes hemma med ena handen i pringlesburken å andra handen en coca cola. UT Å SPRING TJOCKIS'SLYNA, upp å hoppa, du ska föda barn inte föda dig själv. Vi män får vara feta å göra vad vi vill, ni ska knipa käft, va smala, föda, laga, diska, å le.

:huvet

jag spyr... drar en bärka i båthuset (slash, snart bårhuset), med laptopen på knäna, sporthoj.com mellan benen, önskar mig tillbaks till torra land, were'm A king.

:3freak

Gör en fackjobörnaot åt deras biatchez när du har nyktrat till så ska du se att det känns bättre sedan. :pannkyss

shut up... du e avis på deras vuxenliv...
jag har alltid tagit avstånd till att frånsäga mina mänskliga rättigheter. varför skulle man inte få sitta uppe å dra en whiskey i goda vänners lag, pga en tjej som satt hemma på fastlandet långt bort? :huvet

Gör en fackjobörnaot åt deras biatchez när du har nyktrat till så ska du se att det känns bättre sedan. :pannkyss
värsta är att jag är nykter.. hade kanske kunnat bli rund om foten på lite fin whiskey, om grabbgänget inte varit såna pussys å brytt sig om kärringarna långt bort "hemma" :7peta

Last edited:
är det några tofflor du har fått med dig:confused:

eh ja, dom gick å la sig ... "nu e kl mkt, dags å sova" - innan vi ens börjat surra allvar, vi drack ngn bira, hade med whiskey mm. Men kl 02 kom det sms på folks mobiler, sen började dom bli trötta, helt plötsligt.. :huvet

tur att du har laptopen med dig då:tummenupp

förmodar att du är ungefär ute i ingenstans, förmodligen inte ens sandhamn är det nära till

Seriöst IronMike du Måste byta hojj!

Kommer ihåg gamla goda tiden då man runt 03-06 såg dina natthistorier om bombrundor, smitningar där du gömmer dig bakom hyllorna på statoil etc.

Det var tider de!

Alltid roligt när ens polare börjar 'växa upp'. Jag har haft mestadels tur i min krets, de flesta har reko tjejer som gärna hänger med o festar medan ett par har lökat ur och blivit riktiga tofflar. Sån är flickors lag, kanske. Att 'tämja' männen. Jag tror män skulle må mycket bättre om de fick vara otämjda resten av livet. Jag hoppas inte jag hamnar där i alla fall... :3freak

Kommer ihåg gamla goda tiden då man runt 03-06 såg dina natthistorier om bombrundor, smitningar där du gömmer dig bakom hyllorna på statoil etc.

Det var tider de!

haha ja de va skoj.. det händer än idag. senast i år. jag är expert på att råka i trassel å gör det jämt, även i år, men jag "försöker" hålla låg profil av flera anl :gnissla ....tycker iaf inte att ngn kärring ska klämma sig in emellan å sabba allt skoj.

haha, har han gömt sig bakom hyllorna på statoil :D

mm.. kortfattat: blåser fullt ös 222an från henriksdal, drar toppfart med R1a längst till höger av de 3 filerna som finns, i mitten finns en civilpolis, R1a idioten råkjar ta av första höger till statoil nacka strand. Där piloten befinner sig, varpå han får gömma sig i butiken medan länsman frågar om vart han är. Det slutade gott iom en god medborgare bakom kassan, samt en smidig hyena bakom chipsen - kunde göra en moonwalk till toaletterna, utan ett knyst..för at sen låsa in sig själv en timma lite drygt.

hojjen parkerad utanför..men enl vitnessmål hade hojåkaren sprungit bort mot jarlaberg.

:rolleyes:

Last edited:

Det var tider de!

haha, kan dra en snart btw, såfort preskribtionstiden går ut..då en mc handlare i stan hade öppet hus å provkörning...som spåra ur, han precis parkera hojjen bland alla andra då 4 bilar sladda in på gatan med batong i högsta hugg, jag fad'e a out som en sång av everly brothers.

:rolleyes:

det kommer lite historys, måste bar säkra min plats på phs innan jag skriver detaljer..

ja jag spolade alla kranar som fanns...använde slut tvålen, å bad till gudarna attde skulle glömma bort att kolla toan..vilket de också gjorde.

men undra om man ens blivit dömd, hur tusan skulle dom bevisa det? "jag som va oskyldig" menar jag...hade det varit tvärtom så hade jag gripit polisen för en kina-puff, för han såg ut som en sån, 150 cm lång, kines, kompakt å småtjock, vad anställer dom för folk numera :rofl

Last edited:
Det du egentligen skulle ha behövt ikväll var alltså en en pava singlemalt och en radfyra som står och knäpper i kvällssolen efter en ordentlig bombrepa.

Det du egentligen skulle ha behövt ikväll var alltså en en pava singlemalt och en radfyra som står och knäpper i kvällssolen efter en ordentlig bombrepa.

ja bombrepa fuktar alla sinnen, dock inte där vi var / är. jag känner mig som jävligt utsatt i en jules verne -bok. snart kommer kapten nemo å våldtar mig :3freak eller ännu värre, blötdjuret i den lilla sjön uppströms, oh my god. måste tillbaks till stan snarast. fifan

Så som du pratar brukar alla killar låta när dom är singlar. Sen när dom hittar en tjej som dom är upp över öronen kära i så ändras allt. Från att ha varit roliga, festliga, galna och allmänt unga i sinnet så ändras det över en natt till att dom plötsligt åldras 25 år och lyder tjejens minsta vink.
Detta händer alltid. Tjejer har en konstig makt på det viset.

Girls, you can't live with them and you can't live without them.... :gnissla

Trött på polare som ballar ur pga av ngn brud där hemma...

Nu tog vi saken till fråga, och jag tvingade ut 2 homeboyz till skärgården. Fruntimmer, dragspel, rajtan-tajtan, Jahapp, kl 02 va det läggdags utan allt kul, ingen till bira, inget mer fiskesnack. Bums, i säng...deras slynor satt in charge - på fast land :huvet *skamligt*

Inga fler va med. Ena polarn fibbla med en mobil i smyg, säkert kärringen i andra ändan. Wtf. Man sticker ju iväg för att ha trevligt, inte för att en subba på land ska ha handen på fjärren...

Hur kan man sjunka så lågt? ..slynorna som vill ha kontroll är dessutom sällan snygga. Hur resonerar ni med ugly bitchez som bestämmer?? Strävar ni bara efter fortplantning, no matter what??? man undrar ju ibland...snälla, kan inte alla fula mäniskor bara sluta föröka sig så vi slapp misär. eller andvänd kondom, vi vill inte se era avkommor :zpy

Kan ni inte lämna huset i rädsla av andra män eller vad? Jag fattar inte, hade jag en sån sugga hemma, så skulle jag aldrig mer åka tillbaks....inte ens ha henne som reservknull i krigstider. Bara dumpa trashet å byta stad! Fifan asså, jag e lack. Polare, grabbar i sina bästa år, ser bra ut, vältränade, faller pladask för en överviktig kossa som bestämmer att de inte får gå ut, är det kärlek? sittandes hemma med ena handen i pringlesburken å andra handen en coca cola. UT Å SPRING TJOCKIS'SLYNA, upp å hoppa, du ska föda barn inte föda dig själv. Vi män får vara feta å göra vad vi vill, ni ska knipa käft, va smala, föda, laga, diska, å le.

jag spyr..

Tanken har inte slagit dig att de kanske frivilligt föredrog mobilens sällskap framför ditt pinsamt pubertala skrävlande?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8