Jahapp, hjärntvättade polare av homosapisens'sangria

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Fan vad fint du uttrycker dig, jag har precis samma problem. Polarna är helt uppslukade av sina kärringar/ungar/bostadsrätter...man blir ju helt skev ju!
Jag har iofs oxå tant men hon studsar mellan knytnäven och spisen mest hela tiden. Finns inte en chans att jag låter henne hålla i "fjärrkontrollen". Passar det inte så vet hon vart dörren är.
Man har haft för många bitchez i livet för att ta nån mer skit. Så är det.

Lider med dig mike, har flera polare i samma sits.

-Ska du me ut o kröka ikväll?

-Njaa, det beror på om HON ska gå ut, då kan jag följa med.

-!!!!????????

Är fan alltid sådär....kan bara hänga med ut om tjejen hittar på nått.

Och skulle hon sitta hemma när polarn är med oss...då lyckas dom alltid med att bli osams via sms eller telefon...och hon förklara vilken kass pojkvän han är o allt det där!

NAE, förbjud förhållanden!!!!

Det är bara för att vareviga snubbe tror att tanten försvinner så fort dom visar att de har lite jävlarannamma...och det roliga är att det är fan precis tvärtom.

Personligen e jag inte omöjlig men jag tar fan inge skit.

Tanken har inte slagit dig att de kanske frivilligt föredrog mobilens sällskap framför ditt pinsamt pubertala skrävlande?

Kunde inte sagt det bättre själv.

Eller så är det väl karlarna det är fel på som låter sig hönsas med.

Förresten medveten om att du har go´potential som gnällkärring själv?:tungan

Defintionen på en bra realtion blir alltså: Kvinna som tvättar, lagar mat och som jag kan knulla när jag vill. I övrigt har hon ingen plats i mitt liv och ska f-n inte ställa krav. :yoparty

Plus att det är jättesynd om mig för att mina manliga vänner hittat någon, dessutom en kvinna, som är intressantare än mig. Buuhuuhuu...

Låter lite taliban för mig.

Defintionen på en bra realtion blir alltså: Kvinna som tvättar, lagar mat och som jag kan knulla när jag vill. I övrigt har hon ingen plats i mitt liv och ska f-n inte ställa krav.

Vem har påstått detta?

Vem har påstått detta?
Jag måste erkänna att jag undrar om en del av inläggen här är på skämt eller allvar. Sitta och gråta över att män anpassar sig efter sina kvinnor och t.o.m. prioriterar dem över sina manliga kompisar är väl lite...stenålder!?

hmm plötsligt blir jag glad över att aldrig står ut mer än två månader i sträck..

iof insåg jag det när en polare bad om ursäkt för att han hade dålig täkning i skärgården, va fan nära att sula mobilen i vattnet...

Tja ska du med på [valfritt intresse]
"Ne du vet jag ska hjälpa tjejen i stallet"
Men för fan du är allergisk mot kräken t.o.m, räcker inte det för att komma undan?

Värst är när mina polare i 18 års åldern leker medelålders par. "Nej ska vara hemma och ta hand om frugan som e sjuk" Men för fan du är 18 år och ni är bara förlovade fattar du inte att hon vill vara ensam hemma och dunka på grannen! Och föresten vadå hemma? Hos dina föreldrar heter det för fan..

Vet att jag är barnslig men seriöst så fort det börjas med "nej du SKA vara hemma" "du har aldrig tid för mig" "Vi måste prata" eller allmänt tjafs över telefon så blir det *click* radera, tabort.

Jag måste erkänna att jag undrar om en del av inläggen här är på skämt eller allvar. Sitta och gråta över att män anpassar sig efter sina kvinnor och t.o.m. prioriterar dem över sina manliga kompisar är väl lite...stenålder!?

Jag måste erkänna att jag undrar om du bara postar för att vara motströms eller ifall du håller på att drunkna i moralträsket och dessa poster bara är ett rop på hjälp?
Tror inte jag sett en post från dig där du inte varit tvärs emot.

Om ni läser Järnmickes original post så kan man ju ganska enkelt se att den är både skriven med humor och ironi men med en viss del sanning. Och om man inte tänker vara vrång och tvär som unge herr Bonny här så ser man ju enkelt att det inte handlar om att man ska prioritera sina polare utan snarare att "man" kanske ska sluta vara sån jävla toffel JÄMT.

Fler fruntimmer borde inse att det inte är nån jävla hundvalp de skaffar när de grejar en pojkvän. Kan man inte "släppa" sin partner då och då så ska man fan inte ha nåt förhållande, allt enligt min mening.

Klart att det är infantilt att som kompis börja "se efter" polaren och hans situation med hans kvinna för att det inte passar kompisen. Patetiskt rent ut sagt. Det är upp till polaren och hans kvinna hur de vill ha det.

Lika patetiskt är det när en man/kvinna i ett förhållande inte vågar vara och göra det den vill utan enbart anpassa sig för andra parten. Det senare, vill jag påstå, utmärker ofta svenska s.k. män med kvinnor.

Givetvis ska det finnas en balans från bådas sidor. Jag tycker bara att bilden du målar inte känns representativ från medlemmarna i detta forumet, därav min fråga. Men det tycker kanske du?

Klart att det är infantilt att som kompis börja "se efter" polaren och hans situation med hans kvinna för att det inte passar kompisen. Patetiskt rent ut sagt. Det är upp till polaren och hans kvinna hur de vill ha det.

Lika patetiskt är det när en man/kvinna i ett förhållande inte vågar vara och göra det den vill utan enbart anpassa sig för andra parten. Det senare, vill jag påstå, utmärker ofta svenska s.k. män med kvinnor.

Givetvis ska det finnas en balans från bådas sidor. Jag tycker bara att bilden du målar inte känns representativ från medlemmarna i detta forumet, därav min fråga. Men det tycker kanske du?
Jag vet inte om man behöver se mitt inlägg som någon form av sanning för hur stora delar av Sveriges, eller SH, män fungerar. Du slår väl huvudet på spiken med att det är upp till paret av själv bestämma det och att anpassning måste till, från bådas sida. Plus att om man har valt att vara ihop med någon så har man också valt att den personen är den viktigaste i ens liv. (För tydlighetens skull: Inte den enda viktiga i ens liv!) Det var väl tanken med mitt inlägg...
Trodde inte at det var så provocerande, eller ens avvikande!

Nu blev detta betydligt mer seriöst än det ursprungliga inlägget.

Vad gäller Dreggel är jag väl rätt glad att han uppfattar mig som tvärsemot!Jag tror dessutom att vi skiljer oss på fler sätt, jag är t.ex. lycklig och harmonisk sambo...

Vad gäller Dreggel är jag väl rätt glad att han uppfattar mig som tvärsemot!Jag tror dessutom att vi skiljer oss på fler sätt, jag är t.ex. lycklig och harmonisk sambo...

Det är jag oxå. Med fördelen att jag inte behöver be min bättre hälft "om lov" när jag vill göra saker, lika lite som att hon behöver be mig om lov.
Det som jag (och jag tror Järnmicke oxå) är emot är att de flesta "karlar" är toppstyrda av sina fruntimmer, iaf verkar hans och mina polare vara det, och det är ganska irriterande, speciellt när man vet att polarn kanske till och med BEHÖVER en lugn stund med lite fiske, skitsnack och en folkbärs. Men istället är tanten hans så rabiat så hon inte kan låta karln vara ifred för då börjar gnället och den psykiska terrorismen. DET är vad vi retar oss på.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8