jahapp det varade inte länge..

• Thread starter Thread starter Nicotin
  • Start date Start date
Varför inte låta polis/åklagare först och främst utreda det hela..
"-Enligt min klient är det han som har blivit angripen, slagen och hotad med kniv och knivskuren och att det hela är en hämnd för vad han dömts för."

Vilket låter troligast:
1. Hämdlysten pöbel ger sig på de dömda "kungsholmen-killarna"
2. Kungsholmenkillarna ger sig ut å spöar nytt folk på skoj samma vecka som de själva dömts..

,....denna tråds blotta existens och din egna formulering "om jag bara fick tag på dem" är ju ett ganska bra skäl att hålla käft ett tag och låta saken utredas...

Stackars pojkar, men nu har dom väl kvaliciferat sig till en gratiskryssning till Maldiverna t.ex:va

Näe, ja fattar nada! Vad göra med sådana? Arkebusering är olaglig! Väl?

EDIT: Och vad händer efter sedvanlig utredning av polis och åklagare då:mad:

Last edited:
"-Enligt min klient är det han som har blivit angripen, slagen och hotad med kniv och knivskuren och att det hela är en hämnd för vad han dömts för."

Vilket låter troligast:
2. Kungsholmenkillarna ger sig ut å spöar nytt folk på skoj samma vecka som de själva dömts..

,....denna tråds blotta existens och din egna formulering "om jag bara fick tag på dem" är ju ett ganska bra skäl att hålla käft ett tag och låta saken utredas...

jag har tyvärr lite insikt i det gänget dessa håller på i..
Känner en av tjejerna ytligt via en jobbarkompis..

Och vad jag fått höra under ngr år så har dom inte alla fåren i hagen..

så min formulering kvarstår...och jag håller inte käft...

Jag tycker att man kan få lov att avrätta dem vilket hade besparat samhället en massa pengar. Tänk alla reparationer kommunen måste utföra för att de säkert slår sönder en massa saker, alla bidrag de kommer gå på i framtiden behöver inte betalas ut, fängelsekostnaderna, försäkringsbolag går minus för att de springer runt o rånar folk hela tiden, sjukvården blir extra belastad för att man kommer in för att plåstra om sina blesyrer eller blir liggandes i koma ett par år(hur dyrt är inte det?), snuten måste rycka ut titt som tätt, miljön påverkas av alla extrakörningar med ambulans, snutbil, transport till fängelse etc etc.

Japp, avrättning, billigast och bästa sättet - finns förmodligen heller inegn som hade protesterat, säkert heller inte ens förövarna.

jag har tyvärr lite insikt i det gänget dessa håller på i..
Känner en av tjejerna ytligt via en jobbarkompis..

så min formulering kvarstår...och jag håller inte käft...

Men döda dem då! :crash

Last edited:

Oh nej, jag tror knappast de är några korgossar men faktum kvarstår att du inte vet något mer än artikeln i skräppressen...

Jag tycker att man kan få lov att avrätta dem vilket hade besparat samhället en massa pengar.

Gäller det alla som prylar folk på skoj eller för att de bara är på allmänt dåligt humör?

Last edited:
Gäller det alla som prylar folk på skoj eller för att de bara är på allmänt dåligt humör?

Ingen har dött av att bli lite prylad för att man förtjänar det.
Var ute på juldagen och min kompis blev lite prylad av 2 killar så jag fick pryla den ena lite grann. Alla gick därifrån lite prylade och lite gladare i hatten. :cpparty

Du borde ju minnas 70talet(eller 50talet för den delen). Man tog det lugnt och var det nån som studsade så fick han en käftsmäll och sen var saken ur världen igen och man var fortfarande kompisar.
Idag dödar de ju varandra, och på riktigt. De missbildade generna får ju bara inte föras vidare, de måste stoppas till varje pris om vi ska ha nån form av dräglig tillvaro igen nån dag. Bara till att avrätta. :tummenupp

Oh nej, jag tror knappast de är några korgossar men faktum kvarstår att du inte vet något mer än artikeln i skräppressen...

Har man dödat nån så ska man avrättas - punkt.
Har man varit i ett gäng som dödat någon och sen går fri för att sen misshandla folk direkt efter ska man avrättas - punkt.
Vill man tro att man e gangster ska man avrättas - punkt.

Jag borde bli envåldshärskare.
Punkt.

Last edited:

Vilket låter troligast:

El ZORRO korvo:D

MEN FÖR HELVETE!!! pryGlar heter det!!
Prylar är grejjer!

Kan du då bekräfta att en av de åtalade, vet inte om det är en av de dömda, är son i en av sveriges kändaste familj?

Bonnier menar du son till Jonas Bonnier som i sin tur är son till den framliden kände racerföraren Joakim.Bonnier.

Kan du då bekräfta att en av de åtalade, vet inte om det är en av de dömda, är son i en av sveriges kändaste familj?

Karl Sebastian Jonas Bonnier [SB, KSJB]
Försvarare: Björn Törnell
Greps och anhölls den 6 oktober, frigavs den 9 oktober av Stockholms tingsrätt (åklagaren hade begärt honom häktad). Åtalet för anstiftan gäller, enligt åklagarens påstående, att han ska ha "förmått de övriga åtalade till utförandet av denna grova misshandel [av Campogiani] genom att uppmana dem att 'flyga på' och 'ta' honom och liknande uttryck" (citat ur åtalet).
Åtalad för MISSHANDEL (åtalspunkt 3; målsägande: Oliver Saindrenan)

Förvånar mig inte det minsta att det lilla kräket slapp straff.

Och, nej, öppen ungdomsvård är inget straff, knappt sluten ungdomsvård heller för den delen.

Och det heter "mest kända"..inte "kändaste":hihi:wiggle

Last edited:
Bonnier menar du son till Jonas Bonnier som i sin tur är son till den framliden kände racerföraren Joakim.Bonnier.

Finns fler Jonas Bonnier väl?
Jag ringde en av dem när någon skittidning jävlades och inte sade upp min prenumeration, det var iofs sjukt kul att först bli behandlad som skit flera gånger av kundtjänsten på Hus & Hem eller vad det nu var för att sedan ha en tjej i luren femton minuter efter mitt samtal till Jonas Bonnier med gråten i halsen som bönade om mina personuppgifter för att kunna avregistrera prenumerationen:
Näe, de har jag gett till Jonas redan. Du kanske känner till honom? Jag tror han ringde din chefs chefs chef ör 10 minuter sedan?

I alla fall, den jag pratade med var yngre än att han borde ha en sextonårig son.

Vilket låter troligast:

Spelar väll fan ingen roll dem har redan fått ett snällt straff, så jag skiter fullständigt i om det är sant att dom är oskyldiga.

Sen borde dem få mera spö alla borde va på dom.

*/ ?>
Back