jahapp det varade inte länge..

• Thread starter Thread starter Nicotin
  • Start date Start date
Varför inte låta polis/åklagare först och främst utreda det hela..
"-Enligt min klient är det han som har blivit angripen, slagen och hotad med kniv och knivskuren och att det hela är en hämnd för vad han dömts för."

Vilket låter troligast:
1. Hämdlysten pöbel ger sig på de dömda "kungsholmen-killarna"
2. Kungsholmenkillarna ger sig ut å spöar nytt folk på skoj samma vecka som de själva dömts..

,....denna tråds blotta existens och din egna formulering "om jag bara fick tag på dem" är ju ett ganska bra skäl att hålla käft ett tag och låta saken utredas...
Jovisst detta händer mig ständigt att bli åtalad för mord mm:va

Fan har man precis blivit "friad" från mord i ett av sveriges mest mediabevakade fall sedan Bobby och Hagamannen så ser man till att hålla en j-vligt låg profil man håller sig hemma med nerdragna gardiner och tackar gud för att man har en familj som kan fixa en bra försvarare som räddar en.

Har inget till övers för dessa terorister Bort bort bort, han fick en chans.

Har en bror som inte ens fick en chans då han blev tilldelad en oengagerad offentlig försvarare.

Bitter javisst:mad:

Spelar väll fan ingen roll dem har redan fått ett snällt straff, så jag skiter fullständigt i om det är sant att dom är oskyldiga.

Sen borde dem få mera spö alla borde va på dom.
"Födelsedatum: 21 October, 1990"

Surprise.

Finns fler Jonas Bonnier väl?
chefs chef ör 10 minuter sedan?[/I]

I alla fall, den jag pratade med var yngre än att han borde ha en sextonårig son.

Ingen jag har kontakt med idag. Men som sagt tragiskt och onödigt, 16 år ja herrejävlar man minns hur man tänkte då...

Det daltas åt helvete mycket med folk i det här landet! Se för helvete till att dom får ett kännbart straff istället på en gång så kanske det inte blir så lockande att göra samma sak igen!

Folk har det bättre i fängelse som det är just nu, än folk som är sjukskrivna eller till och med dom gamla som jobbat hela livet!

Nej, på sporthoj heter det P-R-Y-L-A! :mattias

-"Jag prylade honom för att han såg så dum ut!"

Tack, så slapp jag.
Och vi behöver inte dra upp varifrån det kommer heller. :rolleyes:

Har inte läst alla inlägg, men döda dem bara - kan inte bry mig mindre. Jag betalar avrättningen.

Men grabbar det är ju SYND om dem !
Ska vi inte skicka dem på kryssning sen ge dem 15k/månaden bidrag och gratis bostad ?

PS ni vet väl att fängelsematen är bättre än skolmaten(kostar mer) och de har fler kanaler än jag har på TV:n :D

Last edited:
Ska vi inte skicka dem på kryssning sen ge dem 15k/månaden bidrag och gratis bostad ?

PS ni vet väl att fängelsematen är bättre än skolmaten(kostar mer) och de har fler kanaler än jag har på TV:n :D

...och där borta gick solen tydligen inte upp idag heller....:rolleyes:

Så du kan tänka dig att sitta inne?
Vardagen måste vara fullt dräglig när maten är dyrare än skolmaten.

Det är inget fel på skolmaten. De som vägrar äta den får bli utan och de som tycker den är äcklig för att den är billig ska prylas.

deportera asen!!

Jodu det skulle du bra gärna vilja veta va!
Nej lås in dessa as, vilket iofs deras föräldrar redan borde gjort, och släpp inte ut dom innan dom vet vad det innebär att vara en bra samhällsmedborgare.

Så länge han är kriminell och tydligen inlåst är det i och för sig ganska ointressant.

sådär ja nu har föräldrarna gett sig in i matchen också..

sådan pappa sådan son el ??

"På söndagseftermiddagen begärdes de dömda 16-åringarna häktade för ännu en misshandel. De ska ha slagit och hotat den ena pojkens exflickvän och hennes två vänner.

16-åringens pappa greps i lördags misstänkt för att ha telefonhotat exflickvännen.
"

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1619508.ab

*/ ?>
Back