Jagat ny CBR1000RR idag.

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Ringt runt och varit till en Honda återförsäljare idag då jag är ute efter en ny Honda CBR1000RR 2008.

Kollat många annonser på blocket och deras hemsidor ang pris osv...
Många har skrivit -Nu kampanjpris 124900:- (förr 134900:-), men ringer man dit/åker dit så är det 134900:- som gäller!! Typ oj det är ett gammalt pris dom hade i höstas som dom "glömt" ändra är bara EN av ursäkterna jag hört idag. :confused:

Vad är detta för stil?? Jag är knappast den förste som ringer ang fjolårets modeller nu i vinter. Är det något system dom satt i bruk för att locka kunder? Förbannat dålig stil anser jag. :mad:

Jag fick min K7 förra våren för 109 K. Snoka vidare. Kan iof vara så att eftersom de nya hojarna blivit dyrare så ångrar de sina höst/vinterkampanjer och försöker få ut lite mer för 08:orna.

Last edited:
Vet att HondaCity i Upplands Väsby (Sthlm) köpte alla hondor från mässan... de säljer de till specialpris. Vet inte vad de har kvar dock.

Om du vill dra det långt så är det det priset som står i annonsen som gäller...!

fick en inbjudan att deltaga på invigningen av Honda mc center i Eskilstuna där dom säger sig ha köpt hojjar från mässan kanske det finns en till salu där?

Honda mc center Eskilstuna
016-51 03 60
Mått johanssons väg 24

Köp en kawwa Zx10r för 119.000 går säkert att pruta mera, så kan de behålla sina hojar för sig själva under sommaren. Man undrar ju hur många -09or de kommer sälja för 147-158 tusen

Last edited:
Claessons motor i Bromölla har en i butiken. Va där idag. Ring och prata med dom. Tittade dock inte på prislappen.

Enl uppgift från funbike i västerås så kostade dom 117900 inpris,vet ej hur sanningsenliga dom var då,när jag pratade med dom -08a innan krisen blommat ut.

Henrik

Köp en kawwa Zx10r för 119.000 går säkert att pruta mera, så kan de behålla sina hojar för sig själva under sommaren. Man undrar ju hur många -09or de kommer sälja för 147-158 tusen

Det gör det absolut, brorsan köpte en ny zx10r 2008 (ingen demo) för 104 för någon månad sedan.

Du skulle ha köpt min när jag hade den på annons för 105k hade släppt den för 100k 230 mil :tummenupp

Claessons motor i Bromölla har en i butiken. Va där idag. Ring och prata med dom. Tittade dock inte på prislappen.

Svart/vit? Vill helst ha en sådan men dom verkar vara svårast att få tag i.

Ord pris 134 900

Rea pris 134 900:glömdet :D

De har rätt ska inte reas ut några cbr 1000 08 Hondor de är ju ovärdeliga.:hihi :hihi :rofl :rofl

Måste ringa dit och kolla vad dom egentligen menar! :D

Åk och hämta en som den här så kan du lägga 20-30kkr på utrustning!

http://search.autotrader.co.uk/es-u...cleYearOfManufacture=2008&vehicleRegLetter=57

Vill helst köpa en i sverige.

Blir så less bara när det lockas kunder på detta sätt.

Sen om man ens tycker att det är värt att köpa en ny 08 jämfört med en ny 09 nu iom att det inte skiljer fruktansvärt mkt pengar mellan dom. Men å andra sidan finns det inga snygga färger på 09. :3freak

Nä nu går jag och lägger mig för idag.............. :glömdet

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP