Jagat ny CBR1000RR idag.

Precis, allt går att lösa. :)

Från det ena till det andra... vad tar ni för ett Yoshimura R77?
(precis kollat deklarartionen och det var positivt:tungan )

Det var tyvärr prishöjt senaste jag beställde pga av valuta mm.. Kostar 9990:- (Sen ingår numera sidoplåten och noisekiller)
Men satan va snygga dom är! Att ljudet är grymt är ju också en bonus!

Jo det är dyrt, men skulle jag vurpa så är orginalsystemet det sista jag är rädd om! :tungan (hittade för övrig ett beg på sh för 1000kr)
Jag kommer iaf att köra helförsäkrat... 1902kr på sommaren och 400kr-nånting på vintern. Överkomligt pris.(och hemförsäkringen vart gratis dessutom)

Jag kommer definitivt köpa slipon, men till rätt pris då! :)
Hittar någon ett till bra pris så hojta till! Ett med täckkåpa är ett måste för detta ser inte bra ut... :3freak
f1a9f5ddff29c586eb1e688f5582ed9c.jpg

Får man fråga hur du fick d priset på försäkring? Vilket F-bolag och hur gammal är du?

Nja det är ju inte så att det står i några listor men allt handlar om hur mycket man kan/vill.. :tummenupp En klämma runt systemet med ett fäst öra i så är det löst!

ja att få dit den är nog inget problem men det ska ju se ut för nåt med, plastbiten ska ju passa in, annars får det vara.

tex, vinkeln på yoshisystemet är ju så att plastbiten passar.

ligger plasten för nära kanske det börjar smälta med och det är ju inte spec bra det heller,

Har för mig att jag har läste någonstans att den är gjord i aluminium eller liknande.

Det var tyvärr prishöjt senaste jag beställde pga av valuta mm.. Kostar 9990:- (Sen ingår numera sidoplåten och noisekiller)
Men satan va snygga dom är! Att ljudet är grymt är ju också en bonus!

9990???...

ÄR dom uppe i dom priserna kan det ju inte vara en människa som köper dom framför taylormades. :confused:

Får man fråga hur du fick d priset på försäkring? Vilket F-bolag och hur gammal är du?

Länsförsäkringar, 28år

jepp! :tummenupp

Last edited:
9990???...

ÄR dom uppe i dom priserna kan det ju inte vara en människa som köper dom framför taylormades. :confused:

Alla gillar inte Taylormades utseende och risken är nog stor att de går upp i pris också med tanke på vår Kalle Anka krona, Yoshi har en grym finish och systemen har kostat lika mycket innan och säljer trots det hyffsat, det är inte många procents marginal till varken handlare eller importör tyvärr utan priset beror på valuta och våran härligt höga moms tyvärr.

Alla gillar inte Taylormades utseende och risken är nog stor att de går upp i pris också med tanke på vår Kalle Anka krona, Yoshi har en grym finish och systemen har kostat lika mycket innan och säljer trots det hyffsat, det är inte många procents marginal till varken handlare eller importör tyvärr utan priset beror på valuta och våran härligt höga moms tyvärr.
.

Ja den härliga momsen... :(

Fast nu har dollarna börjat gå ner igen.. :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...