jag har prövotid. aldrig blivit jagad men jag kan tänka mig att flyga över ängar om jag så behöver för att behålla kortet
Ett tips är ju att köra med insidan så slipper du lära dig flyga för att behålla kortet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har prövotid. aldrig blivit jagad men jag kan tänka mig att flyga över ängar om jag så behöver för att behålla kortet
[YOUTUBE-ID]RP4abiHdQpc[/YOUTUBE-ID]
tveksamt, mycket skryt.
nä, ja ärbehöver inte......
![]()
![]()
nä, ja ärbehöver inte......
![]()
![]()
Förstår inte heller den skara poliser som jagar i hastigheter runt 200km/h. Dom får varken löneförhöjning, diplom eller nyckel till stadshuset av Carin Lötblad. Det dom däremot kan få är ett testo-monsters död på sitt samvete.
Ja, klantig omkörning i 120 accande på 80 väg blåröd blink i backspegeln.
Inte fan stannar man.
Man ger full mutter å svänger av på väg som man kan och glor som en galning i backspegeln.
Stoppa och ta straffet,,, no way catch me if you can.
Skulle nog aldrig försöka köra ifrån en polis om den låg precis bakom en eller hade sirenerna på. Skulle man dock komma i 200+ och köra förbi en snut i motsatt riktning skulle jag nog dra på ytterligare om man inte vet om han vänder för att sedan köra av första bästa avtagsväg och hoppas att han inte hunnit vända och ligger minst 1 km efter.
Dom vill väl också rejsa och sen förstår jag inte varför dom ska ha dåligt samvete för att hojenföraren dom jagar kör ihjäl sig. Var och en väljer själv vilka risker dom vill ta.
Ungefär som att Rossi ska ha dåligt samvete ifall Stoner kör ihjäl.
Rossi och Stoner.....vilken jämförelse![]()
Dumt att öka risken(för den jagande och omgivningen)bara för att man har polisbricka och små kulor. Då finns det faktiskt bättre saker att lägga krutet på.
Frågan är om man skulle testa att gå till höger, TVÄRNITA och sedan envisas med att ligga bakom...
Jag vet hur jag hade reagerat iaf...wtf
Har funderat på nåt liknande... Rondellkörning!
Om jag gasar satan med snuthäng, flera varv i rondellen, tills jag kommer upp bakom dem, då borde jag ha ett helt varvs försprång när jag kör ut ur rondellen?
Baahaaahaaa......kör man så kör man..........jäla gnäll.......
Dags att för gott slå hål lite på "myten" att poliser inte får jaga mc-förare" som bara är misstänkt för trafikbrott.
Hade tillfälle att diskutera detta på en fest tillsammans med en polis, som på fritiden själv kör sporthoj. Enligt honom får dom fortfarande jaga motorcyklar, men måste hela tiden rapportera till sambandscentralen om läget, som i sin tur gör bedömningen om jakten ska fortsätta.
Kör du full fart på te.x E4'an, ingen trafik, bra sikt så är chansen stor att dom fortsätter.
Kör du full fart genom byar och gränder är chansen stor att jakten avbryts då det finns stor risk att du skadar dig själv eller andra.
Summa av summarum: Ju mer du kör som ett svin och tar risker, desto större är chansen att dom avbryter, vilket även innebär att chansen är desto större att du bryter dig själv.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |