agazza
Grövre än Jwzrd!
Jag ska flytta och har inte fått min 125a motard såld så du kan få låna den för att jag är snäll 
och jag har tjej så jag är bara trevlig jag

och jag har tjej så jag är bara trevlig jag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ehm?
Jag har komplett skyddsutrustning på.
Jag tycker inte det är "tufft och spännande" att åka hoj, har ju för fan kört själv i flera år, och åkt hoj sen jag var 7, så det kom jag över för ett bra tag sen.
Hur slö hojen känns med passagerare beror ju faktiskt en hel del på vikten på klumpen där bak. Jag väger knappast lika mycket som du.
Det blir en ny när jag kommer hem från Australien, en TLS, inget annat. Ska bara få ihop pengar också, tror inte jag kommer va så rik när jag kommer tillbaka!
Har den här tråden ballat ur eller vad?![]()
eller för att få åka på någon.
Nee då.
Ja, tjejer som kan rida är uppskattat av dom flesta killar.
Ung och söt var ju fortfarande en skämtgrej, hur många ggr ska jag behöva säga det? Om en kille skämtar lite här på Sh så är det jätteroligt, om en tjej gör det är hon bara ute efter att få sitta bakpå "och känna sej tuff". Jag tycker inte det är jätteroligt att åka bakpå, men har man inget att köra med själv, och begäret blir för stort, så är det ju mycket bättre än inget alls.
Att folk sen ska hoppa på en för att man faktiskt är intresserad av motorcyklar är ju bara irriterande.
Speedgirl: Du är bara störig, ge tillbaka mina kläder och hör aldrig av dej igen.
Det kommer sig av att kvinnan inte kan skämta. Detta är ett rent fysiologiskt fenomen. Tillexempel om jag skriver "snopp", då tycker de flesta killar att jag är a)barnslig eller b) rolig. Om en kvinna gör samma sak uppfattas det som a) störande vilket i sin tur leder till misstänksamhet. Kontentan är att kvinnor är lömska. Eller som morfar sa: "Far är rar, mor är en orm".
(Post scriptum: Jag är en lustigkurre. Deinde scriptum)
Ok, prinsen din kör in i ett träd och kan inte köra dig på 3 månader. Vem väljer du då? Vägrar du att åka med någon av killarna så blåser nån skallen av dig.
Sorry att jag ältar samma fråga men jag får ju för fan inga svar, jefla cheyer till att vara jobbiga.
Vilken tråd , har försökt läst igenom hela tråden och oj så trött man blir. Undra hur många inlägg som är mc-relaterade i denna tråd![]()
Kan upplysa om att det finns en site www.familjeliv.se. Där kan man disskutera och blogga om relationer och känslor och sex mm.
Sluta kasta paj på varann och snacka mc (sporthoj) i stället.
Tack för mig !
Kör klokt där ute på vägarna![]()
Jag vill också ligga!!
Finns det någon söt tjej som vill ha en snubbe som sitter bakpå och kladdar??![]()
...jag har egen hjälm o så!
Sen tigger dom jävlarna gratis käk på donken ochså...
å sen blir dom feta, å vem vill ha en padda på b-pallen som tynger ned fel i kurvornaska aldrig mer ha en hoj som man ens kan skjutsa på, det skapar bara problem...och tråkig körning.
kan inte alla bara sluta en pakt - sluta skjutsa hoj-horor. låt dem skaffa egen hoj om de vill åka hoj. hört talas om begreppet sprit-luder?
jag är inte heller den snubben som köper slynor med drinkar på krogen = exakt samma sak!
![]()
å sen blir dom feta, å vem vill ha en padda på b-pallen som tynger ned fel i kurvornaska aldrig mer ha en hoj som man ens kan skjutsa på, det skapar bara problem...och tråkig körning.
kan inte alla bara sluta en pakt - sluta skjutsa hoj-horor. låt dem skaffa egen hoj om de vill åka hoj. hört talas om begreppet sprit-luder?
jag är inte heller den snubben som köper slynor med drinkar på krogen = exakt samma sak!
![]()
Verkar som någon precis kommit hem tomhänt från krogen!![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |