Jag VILL köra hoj...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mmmm, är sjukt sugen.

Hur stor abstinens har du? Vad skulle du kunna göra/offra för att köra hoj?

Jag skulle kunna offra hela mitt studielån, 5kg ris och en helkroppsmassage för att få glida runt på hojen i dräglig värme nu.

Nåväl, bara två månader kvar.

:gråta

Har börjat drömma om det på nätterna..
Inatt fann jag till min lycka att jag var vid nån bana med hojen!! Men ack, hade glömt nycklarna och ville bara börja gråta när jag såg alla andra köra runt.
Men som i en dröm(!) så fick jag plötsligt igång hojen - det var bara det att den hade förvandlats till en sparkcykel med gashandtag. :huvet

var nere å gullade lite med min i garaget här om dagen...sen när jag kom hem var det en 5 minuter lång reklamfilm för pripps blå på tv... abstinensen är total!!!

hållundan skrev:
Mmmm, är sjukt sugen.

Jag skulle kunna offra hela mitt studielån, 5kg ris och en helkroppsmassage för att få glida runt på hojen i dräglig värme nu.

Du ramlar ändå bara. Låt mig köra nu så ska du se det blir mycket bättre. Du kan få åka bakpå om du vill. :tungan

Cathy skrev:
Har börjat drömma om det på nätterna..
Inatt fann jag till min lycka att jag var vid nån bana med hojen!! Men ack, hade glömt nycklarna och ville bara börja gråta när jag såg alla andra köra runt.
Men som i en dröm(!) så fick jag plötsligt igång hojen - det var bara det att den hade förvandlats till en sparkcykel med gashandtag. :huvet
Du har då inte alla indianer i kanoten stumpan... :)

Nej, fy fan, drömmer mig bort mer tid för varje dag som går... Det gör fysiskt ont att inte kunna sträcka på benen ordentligt med hojjen... Första turen till våren lär ju vara bättre än sex...

hållundan skrev:
Garanterat. Tillåmed slita i den sure själv är ju fan bättre än sex ;)
Hehe, ja oftast... Vad skall man med dom till om inte ens det duger... Städhjälp? :)

bara en fråga...
Varför kör ni inte på isen? skaffa en gammal sketen cross eller dubba däcken på den nuvarande hoj och kör satan! :7peta
Skoj som FAN jag lovar!!! :tummenupp

Bara en tanke... :va

Mvh Oskar

IceY skrev:
bara en fråga...
Varför kör ni inte på isen? skaffa en gammal sketen cross eller dubba däcken på den nuvarande hoj och kör satan! :7peta

Mvh Oskar
is :va

IceY skrev:
bara en fråga...

Mvh Oskar
För det första, stålar.. För det andra, det finns liksom inte is här så himla ofta heller.. Bara något slaskigt mellanting.. Dessutom så är det kallt.. Hoj skall köras när det är varmt!!

Min abstinens har passerat alla gränser.
Jag längtar hem från jobbet hela dan bara för att få se hojen en stund.
Jag dagdrömmer, kvällsdrömmer och nattdrömmer om att få ta en sväng med den.
Vissa dagar när man jobbar är de torrt o fint på vägarna, och då tänker jag att imorgon ska jag ta en liten försiktig sväng. Dagen efter är det blött, regnar och blåser och lever jävel ute. :huvet

Jag längtar oavbrutet så det börjar bli riktigt plågsamt nu.

Vad jag skulle offra för en varm, torr och vindstilla dag... Hmm. Nästan vad som helst faktiskt.

Hultan skrev:
För det första, stålar.. För det andra, det finns liksom inte is här så himla ofta heller.. Bara något slaskigt mellanting.. Dessutom så är det kallt.. Hoj skall köras när det är varmt!!
hållundan o hultan: lösningen är MINIMOTO!!! den halverar begäret LÄTT över vintern!!!! och billigt är det oxå...

Skorpan skrev:
hållundan o hultan: lösningen är MINIMOTO!!! den halverar begäret LÄTT över vintern!!!! och billigt är det oxå...
Naaa, tror inte riktigt på det... Cross därimot.. får kolla på det till nästa vinter.. kan ju inte kosta många kronor att köpa sig en 250cc eller nåt..

Om jag skulle ha en minimoto skulle jag vilja ha en ordentlig, och då blir det är alldeles för lite "bang for the buck" en då..

Så pilutta dig din gamle man.. Ingen mini för mig.. cross därimot kanske!

Hultan skrev:
Naaa, tror inte riktigt på det... Cross därimot.. får kolla på det till nästa vinter.. kan ju inte kosta många kronor att köpa sig en 250cc eller nåt..

Om jag skulle ha en minimoto skulle jag vilja ha en ordentlig, och då blir det är alldeles för lite "bang for the buck" en då..

Så pilutta dig din gamle man.. Ingen mini för mig.. cross därimot kanske!
tycker du ska följa med nån kväll o prova på o köra fullt med stället på (du får gärna låna min) när vi kör nån kväll så får vi se
några st o göra upp en bana= med handen på hjärtat så säger jag-du kommer o fastna direkt :tummenupp

hållundan skrev:
Mmmm, är sjukt sugen.

jag kan ta helkroppsmassagen ;) :)

hållundan skrev:
Mmmm, är sjukt sugen.

Å jag kan ta riset... Nya nyårslöften... :död

Skorpan skrev:
tycker du ska följa med nån kväll o prova på o köra fullt med stället på (du får gärna låna min) när vi kör nån kväll så får vi se
några st o göra upp en bana= med handen på hjärtat så säger jag-du kommer o fastna direkt :tummenupp
Ja det är väl så...
Jag måste skaffa mig en sån med.. :huvet

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back