Jag VILL köra hoj...

gulingen skrev:
Vadå det e ju plus grader ute nu så det e ju bara att köra.Såg idag grannen ta ut sin glidare för en sväng

Det är ju bara det att man kanske inte snyter ur en glidare.. Jag kör inte av bla. den orsaken att det är för dåligt väglag.. även om det är torrt...

Äsch, jag kan ju köra, det är inte det. Själva känslan, värmen och njutningen lyser ju med sin frånvaro.

Klart att det GÅR att köra nu, men det är inte riktigt samma sak :(

hållundan skrev:
Äsch, jag kan ju köra, det är inte det. Själva känslan, värmen och njutningen lyser ju med sin frånvaro.

Klart att det GÅR att köra nu, men det är inte riktigt samma sak :(
Precis.. Det handlar inte om att åka till varje pris.. Man måste kunna köra hojen och använda den som man ska!

Hultan skrev:
Precis.. Det handlar inte om att åka till varje pris.. Man måste kunna köra hojen och använda den som man ska!
Fast å andra sidan kommer jag nog ändå köra av mig lite i veckan, ska ju byta lite prylar, måste provköra när grejerna är på plats :)

Körde 10 härliga mil idag! Svängen förbi Kållered, Hällesåker, Eskilsby, Härryda, å snurr runt inne i stan å rödljus rejsa :tungan

hållundan skrev:
Mmmm, är sjukt sugen.

Hur stor abstinens har du? Vad skulle du kunna göra/offra för att köra hoj?

Jag skulle kunna offra hela mitt studielån, 5kg ris och en helkroppsmassage för att få glida runt på hojen i dräglig värme nu.

Nåväl, bara två månader kvar.

:gråta

Ja sugen e man ju... Men det är inte så långt kvar nu när va premiären igentligen 1februari va :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT