PinkPassion
Member of the Pink Ladies
FyyyyyFan vad kul det är att köra cross! D pirrar i magen o adrenalinet pumpar o jag vill inget annat än ut på Skanörs stora crossbana. Så mitt I-lands problem är följande: Jag har en Yamaha yz 250 men den är sjuuuukt hög. Jag är ca 163 cm kort o når inte riktigt för o kicka igång den. Det går ju efter många om o men o svett o nästan tårar men då e jag helt slut o pallar knappt köra. Jag vill inte påstå att det inte går o köra o kicka osv. det e bara det att jag vill ha något som passar mig.
Blir så jobbigt om jag trillar o inte kan kicka igång den igen utan att ngn längre måste hjälpa mig.
Det jag söker ska iaf vara lägre än den jag har nu o det är faktiskt enda kravet, jag vill egentligen inte ha en cross som har lägre effekt men d måste jag nog eftersom dom mindre varianterna har lägre effekt. Delar till crossen ska vara billiga. O jag kan tänka mig lägga ca 5 - 8000 kr.
Tack på förhand!
Blir så jobbigt om jag trillar o inte kan kicka igång den igen utan att ngn längre måste hjälpa mig.
Det jag söker ska iaf vara lägre än den jag har nu o det är faktiskt enda kravet, jag vill egentligen inte ha en cross som har lägre effekt men d måste jag nog eftersom dom mindre varianterna har lägre effekt. Delar till crossen ska vara billiga. O jag kan tänka mig lägga ca 5 - 8000 kr.
Tack på förhand!

men annars e ju att gröpa ur sadeln ett billigt o bra alternativ till den vi har nu...men så måste jag ju dela den med Tim o jag vill ju kunna hoppa över honom på guppen haha!
börjar bli fler o fler hojar o då kunde man ha alla på samma ställe.