Jag Ska göra tråden

jag börjar bli riktigt jäkla åksugen jag oxå.. men vafan har ju flytt och en jäkla massa att stå i

raukroland skrev:
Eftersom du är en sån kärring och är rädd om frisyren så blev det väl ingen körning idag heller...
Det kom ju några stänk vid 12:00, 12:30 tiden...
:D :tungan :D :lol :hihi

kom hem nu har kört 20 mil

Jag ska fixa nya packningar till jetskin och mysmeka lite i lokalen.
Den som vill kan komma förbi.
Ring innan så jag inte är någon annan stans bara...

blom skrev:
jag börjar bli riktigt jäkla åksugen jag oxå.. men vafan har ju flytt och en jäkla massa att stå i

Vi ser fram emot att hantverkarna fått fixa färdigt hemma hos dig, så du kan ha inflyttningsfest. Tror vi kan behöva lite sånt. Vet inte hur det är med er andra, men livet är inte så roligt just nu.

Ingen ledig tid, inget hojåkande, inget festande. Som sagt, inte så roligt. Dessutom känns det fortfarande jävligt tungt efter Lövis olycka.

Skjut mig, någon.

Kjelle skrev:
Vi ser fram emot att hantverkarna fått fixa färdigt hemma hos dig, så du kan ha inflyttningsfest. Tror vi kan behöva lite sånt. Vet inte hur det är med er andra, men livet är inte så roligt just nu.

Ingen ledig tid, inget hojåkande, inget festande. Som sagt, inte så roligt. Dessutom känns det fortfarande jävligt tungt efter Lövis olycka.

Skjut mig, någon.
kjell du har pm

Kjelle skrev:

Skjut mig, någon.

samma här. se "ut och åka tråden"
nystart på tisdag.. :banana

vädergudarna tyckte tydligen inte att en mc-tur till G-åsen var en bra idé... :huvet han inte ens skruva klart på Millen innan regnet strilade så fint så... :huvet hade man haft ett garage att vara i kunde man i alla fall ha haft nöjet att skruva lite mer, men inte lika roligt under bar himmel... :mad:

anol70 skrev:
vädergudarna tyckte tydligen inte att en mc-tur till G-åsen var en bra idé... :huvet han inte ens skruva klart på Millen innan regnet strilade så fint så... :huvet hade man haft ett garage att vara i kunde man i alla fall ha haft nöjet att skruva lite mer, men inte lika roligt under bar himmel... :mad:

låna mitt

anol70 skrev:
nog för att du är söt, men du är väll inte gjord av socker, Be din grid girl hålla paraplyet. :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph