Jag Ska göra tråden

blom skrev:
fan man kanske skulle köpa sig en kawa :D
CTD är gift så han behöver inte tänka på hur kvinnorna regerar på hans hoj... han snarare ser till vad han själv går igång på och om vi tyder hans inlägg i andra trådar så har han en något bizzar böjelse... :D :arsele :D :hihi :D

anol70 skrev:
CTD är gift så han behöver inte tänka på hur kvinnorna regerar på hans hoj... han snarare ser till vad han själv går igång på och om vi tyder hans inlägg i andra trådar så har han en något bizzar böjelse... :D :arsele :D :hihi :D
:mad: :mad: det där ska jag tala om för elin.... då får du smisk :whip

hittade en 14 mm insex på jobbet i natt, så den lånade jag... ska fixa glappet i styrlagringen idag... :tummenupp det kan snart bli åka av igen... äntligen... det har krånglat lite för mycket ett tag nu för att man ska vara helt nöjd... :gnissla hoppas att det är slut iochmeddetta... :fatta! innan tålamodet tryter... :rolleyes:

då var styrglappet eliminerat... två deciliter hallonsaft gjorde susen för oljenivån oxå... ska bli intressant och se nivån när motorn är varm oxå... :tungan

anol70 skrev:
då var styrglappet eliminerat... två deciliter hallonsaft gjorde susen för oljenivån oxå... ska bli intressant och se nivån när motorn är varm oxå... :tungan
som jag sa tidigare.. släpa inte runt på en massa extra vikt :D

idag ska jag...

köra pocketbike mot Thed Björk och Rickard Göransson. hoppas att killarna inte är i vägen för mycket :hihi

Tengil skrev:
Hur gick det? Svara då, SVARA!
haha, jag var bara några sek efter Göransson, på ett varv. haha, att sen hela varvet tog typ 24 sek för honom är en annan sak. björk var lika vass han. men det var kul. :tungan så nu är jag gokart-bakis, ömma höfter och ont i axlarna.

crashtestdummy skrev:
haha, jag var bara några sek efter Göransson, på ett varv. haha, att sen hela varvet tog typ 24 sek för honom är en annan sak. björk var lika vass han. men det var kul. :tungan så nu är jag gokart-bakis, ömma höfter och ont i axlarna.

Körde ni go-kart eller minimoto?

Tengil skrev:
Körde ni go-kart eller minimoto?
både och, men björk/göransson körde bara gokart, dom är lite rädda om sina kroppar :D
Daniel Björk varmkörde minimotosarna (rätt form för plural?) den pojken är inte blyg när han kör :yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra