Jag Ska göra tråden

Imorgon fredag ska jag till Askersund och köpa bildäck sen åker jag vidare ner till linköping och köper mc-däck, om någon är ledig så följ gärna med som sällskap

jag kommer att dö den 27:e maj

har just fått min dödsdom.
någon lustigkurre har avsiktiligt försökt att döda mig.... :död :död den 27e maj kommer jag falla ner död ca 500 meter från startlinjen på grabbhalvan, (om jag överlever uppvärmningen vill säga) jag har inte sprungit en meter utan att vara jagad sedan jag vinkade adjö till armen våren 1996.
något geni på företagets huvudkontor anmälde just alla till detta belesbubs tilltag. är det någon som har ett par bar löpardosor i storlek 46 ? :3freak

crashtestdummy skrev:
har just fått min dödsdom.
någon lustigkurre har avsiktiligt försökt att döda mig.... :död :död den 27e maj kommer jag falla ner död ca 500 meter från startlinjen på grabbhalvan, (om jag överlever uppvärmningen vill säga) jag har inte sprungit en meter utan att vara jagad sedan jag vinkade adjö till armen våren 1996.
något geni på företagets huvudkontor anmälde just alla till detta belesbubs tilltag. är det någon som har ett par bar löpardosor i storlek 46 ? :3freak
jag skulle nog säga upp mig :näsblod

i morgon kväll så ska jag försöka hinna med att klocka erik.. är det fint väder så kommer jag och terminator att ta en tur på dagen till fiskeboda :)

blom skrev:
i morgon kväll så ska jag försöka hinna med att klocka erik.. är det fint väder så kommer jag och terminator att ta en tur på dagen till fiskeboda :)

Japp och på kvällen ska tengil sjösätta sitt PBR sponsrade vattenmonster

blom skrev:

Just nu är inte vädret det bästa men hojen är med så än finns det hopp.

erik jag ringer dig lite senare så får vi se vad som händer.. camilla kommer inte hem förens rätt sent heller ,, hoppas jag hinner :död

Ändring... ingen sjösättning.

Blir hojåka om vädret tilllåter!
Ses vid likkistan 18:00

TERMINATOR skrev:
sticker ut nu vid 12-12.30 så om någon ska med så ring
Eftersom du är en sån kärring och är rädd om frisyren så blev det väl ingen körning idag heller...
Det kom ju några stänk vid 12:00, 12:30 tiden...
:D :tungan :D :lol :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...