Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis min mening i en post här ovan..Poacher skrev:Jag tror det hela beror på om man har den vikt man ska gå ner i övervikt eller inte också, det går nog inte direkt att jämföra från 110-90 kilo och 90-70kg på samma längd.
Hultan skrev:Är man helt normal och vill bli vältränad,dvs "skulptera" sin kropp.. Är det hyfsat mycket svårare att lossa dom sista 3-4 kilona.. och sen ligga på 8 -10% Kroppsfett
Jag har undrat varför jag känner mig slöare med årenGIXxXER skrev:ooouups, jag som har undrat varför hojen känns slöare med åren![]()
Nej, det är bara en trevlig bieffektFruxo skrev:gör du detta enbart för att få bättre ax med mera lr?
Hultan skrev:Drinken är en caipirhinia! Bjuder på en sån till sommaren!
Mumsig!
Bingo skrev:18 kg fett = 162 000 Kcal. Det ger dryga 1 000 Kcal om dagen i fem månader om man räknar med 30 dagar per månad. Det är en lång tid att ligga på ett sådant kaloriunderskott. Klart att det går, men roligt blir det inte. Bätttre att öka energiförbrukningen - motionera alltså - och sikta på ett lite lägre kaloriunderskott.
heliac skrev:Hehe...skulle jag råka gå upp lite e de bara att öka laddtrycket![]()
Gavazn skrev:Jag inklusive vätskor ca 98 Kg.
Jag inklusive vätskor om 4-5 månader 80 K
Det är helt omöjligt att banta bort så mycket vikt på 4-5 månader..
För det e väll banta du ska göra?? Om du ska tränna vilket rekomenderast bättre kommer du omvandla fett till muskler vilket väger mer så du kommer inte tappa så mycket på vågen men kommer säkert bli mer v formig än u formig!!!
Lycka till med det du bestämmer dig för och kör hårt... Men lägg av med panik bantningen.. skadar kroppen mer än vad du gör nytta![]()
En annan rolig beräkning du kan göra är att kolla hur mycket det skulle kosta att banta hojen motsvarande kilonsandstream skrev:Att gå ner från 98 till 80 Kg på säg 5 månader borde inte vara någon omöjlighet för mig men det är bara ett mål gripet ur luften.
Går jag ner 10 Kg så är jag glad för det.
Whatever dude... Svår drink att stava till och orkade inte googla...goodspeed skrev:Nej, det är en caipirinha![]()
Precis... Det är vad jag sysslar med, jag vill inte jämföra det med att banta ner sig 20kg för att hamna på en trivselvikt.. Trivselvikt är övervikt för mig..Twosaint skrev:svårare...skojaru kräver en sjujävla disciplin.
Om GI-metoden fungerar som den ska så kommer jag efter fas 2 ha nått min målvikt och med fas 3 behålla den.WestW skrev:Bättre att gå ner lagom och försöka behålla den vikten. 18kg på några månader går säkert. Men hur bra är det? Tror 95% av alla som går ner så mycket har gått tillbaka till sin ursprungsvikt efter ett år eller två.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|