Jag mår riktigt illa av detta. :(

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
Hela jävla samhället är nästan åt helvete...Såg i stockholm city idag en handikappad man i rullstol som spelade synt med fötterna eftersom hans armar var missbildade för att få in några kronor. Var illa månede av hur man kan låta folk leva sådär..då tänkte jag nej fy fan nu är gränsen nådd.

More skrev:
Hela jävla samhället är nästan åt helvete...Såg i stockholm city idag en handikappad man i rullstol som spelade synt med fötterna eftersom hans armar var missbildade för att få in några kronor. Var illa månede av hur man kan låta folk leva sådär..då tänkte jag nej fy fan nu är gränsen nådd.

Fint, då rann glaset över - o vad gör vi nu då när gränsen är nådd?
Är det inte hit vi alla väntat på att det skulle nå så nånting händer?

Ska vi döda alla som begår brott så tar det ungefär 1 miljon år innsn alla dessa dåliga gener är ur systemet, det är väl lite väl långsiktigt va?

More skrev:

Och så skickar du in en insändare i tidningen undertecknat "Arg,hårt arbetande, skattebetalande svensk"!!!

Chris Ash skrev:
Ehh...ja, låter det som en dålig lösning?

Så synd det är om de asen.
Ja, låt dem döda o spendera miljoner kronor i behandling åt dem så de kan återanpassa sig i samhället tills de en dag på fyllan blir så vansinnig att de gör det igen.

Även om man blivit behandlad illa tidigare så vet man att man inte dödar andra människor. Alla har den spärren - alla!

HanneZ skrev:
Ska vi döda alla som begår brott så tar det ungefär 1 miljon år innsn alla dessa dåliga gener är ur systemet, det är väl lite väl långsiktigt va?
Nej nej, vi dödar deras släktingar också.
Så gör Israelerna i Palestina, funkar skitbra

HanneZ skrev:

Jag har sämst gener, men jag mördar inte folk för det.

HanneZ skrev:

Särskilt som det till stor del inte handlar om gener.

Mavve skrev:
Så synd det är om de asen.
Ja, låt dem döda o spendera miljoner kronor i behandling åt dem så de kan återanpassa sig i samhället tills de en dag på fyllan blir så vansinnig att de gör det igen.

Även om man blivit behandlad illa tidigare så vet man att man inte dödar andra människor. Alla har den spärren - alla!

Nej definitivt inte alla, och definitivt inte vissa psykiskt sjuka människor. Det är väl snarare synd och skam att psykvården inte får/kan ta hand om alla som det ser ut idag.

Hur hade ni reagerat på om det var eran syster ??

Åhh stackaren måste ha vård..

Chris Ash skrev:
Hur skivas små barn? Som rökt medwurst?
dessa inlägg är SPAM... Förstör diskussionerna. Varför markera felstavningar och dra tråden i en helt annan diskussionsriktning?

Sluta med att vara så "roliga" hela tiden.

The Svånk skrev:
Hur hade ni reagerat på om det var eran syster ??

Åhh stackaren måste ha vård..

Att försätta sig i såna fiktiva situationer underlättar knappast för objektiviteten, alltså kan man lika bra låta bli.

Chris Ash skrev:
Att försätta sig i såna fiktiva situationer underlättar knappast för objektiviteten, alltså kan man lika bra låta bli.

det händer aldrig oss, e det det du menar ?
Öga för öga tand för tand

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back