Jag mår riktigt illa av detta. :(

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Såg värsta pådraget med polis, ambulans osv idag när jag körde förbi me hojen... Undrade vad det var och sa till farsan att det såg ut som värsta gisslandrama, piketpoliser sprang runt, ett slags tumult... ; det var detta jag såg. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,474917,00.html

Vart är världen på väg? Det är fan inte sannt vad skit det händer... Det var fanimig bättre förr...
Hoppas killen får sitta inburad ett bra jä-a tag.... :mad: :mad:

E fan inte säker på om man vågar gå ut nå mer om jämnåriga ger sig på 15-åriga flickor med kniv. Helt SINNESSJUKT.
/Ledsen :(

Last edited:
Fy f-n för sådana jävla idioter :kocko , det borde va skottpengar :machinegu på den idioten...

//Tobbe :mad:

Kay skrev:
Såg värsta pådraget med polis, ambulans osv idag när jag körde förbi me hojen... Undrade vad det var och sa till farsan att det såg ut som värsta gisslandrama, piketpoliser sprang runt, ett slags tumult... ; det var detta jag såg. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,474917,00.html

Vart är världen på väg? Det är fan inte sannt vad skit det händer... Det var fanimig bättre förr...

E fan inte säker på om man vågar gå ut nå mer om jämnåriga ger sig på 15-åriga flickor med kniv. Helt SINNESSJUKT.

2 år psykisk behandling, släppt efter 6 månader....

Skulle mer än gärna sponsra kulan som tar livet av killen....

Kay skrev:

Fy fan... Jävla pack det springer omking.
Var hände detta eftersom du körde förbi?

Itacha75 skrev:
2 år psykisk behandling, släppt efter 6 månader....

Skulle mer än gärna sponsra kulan som tar livet av killen....

Sätt in 45kronor på mitt konto så ska jag se vad jag kan göra.... fy fan vilket jävla svin :mad:

Fanns det kanske droger med i bilden?
Vet inte hur vanligt det är med 15-åringar som umgås med 22-åringar? Jag är själv 22 o alla 15-åringar är rädda för en(de springer alltid ifrån en).

Borde inte föräldrarna reagera om hon kommer hem med en 22-åring? Jag hade ju skämts öronen av mig om jag hade träffat päronen till en 15-åring :död

Mycket tragiskt iaf :(

Chris Ash skrev:
Mycket finurligt inlägg! Det första av denna typ i SH:s historia!

Rätt meningslöst inlägg av dig med. Sånna folk vill ingen ha i sitt samhälle.... eller du tycker kanske man ska hjälpa dem o göra allt för att de ska komma rätt i livet igen.

är du en gammal fängelsekund eller? :kocko

Lägg ner ordbajsandet på varandra nu, skänk istället en tanke åt att ta vara på er och andra här i samhället. Vill inte få det att låta som en klishé men förfan, mindre hat... Finns mycket nog ändå.

Är det snart inte nog med det slappa agerandet emot brottslingar här i Sverige? Vad vi ser här är en (förmodligen) påverkad och beväpnad person som hotar att döda en annan människa. Varför inte "avväpna" honom med hjälp av en prickskytt när han går fram till fönstret för att beundra alla poliser han har lyckats locka fram? Vad som kommer att hända är att polisen litar till turen att han inte dödar henne medans en förhandlare försöker övertyga honom om att det är kört.

jävla idiot :kocko ett nackskott e vad han skall ha

"22-åringen ville ha en helikopter och en miljon kronor till en början. Summan sänktes sedan till en halv miljon"

han har nog sett för många amerikanska filmer... :fatta!

Ja också skriver alla "Fan nackskott på den jäveln"
Är det inga fler vi ska ha ihjäl när vi ändå är igång?
Cyklister å pensionärer kanske? Å för att inte snacka om bilister

eus skrev:
Ja också skriver alla "Fan nackskott på den jäveln"
Är det inga fler vi ska ha ihjäl när vi ändå är igång?
Cyklister å pensionärer kanske? Å för att inte snacka om bilister

Varför det ???

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back