Smartswede
med skrapade cylindrar
Synd... 2 dar försent.... hade du skrivit i fredags å jag sett det hade du garanterat kunna svänga vid det här laget
Vi hade en SMC kurs med BMW-klubben på Gokartbana i Borås i lördags och det fanns nåra platser kvar.
Givetvis hög risk där att bli frånåkt av gamla gubbar på touringhojar... så kanske inte ultimat för den som vill stajla. (vilket inte låter som aktuellt för dig)
Jag hade skitskojj där. Numer kan jag inte lägga hojen mer...utan att vurpa .... jag skrapade bägge cylindrarna i backen flera gånger om
Trots rejält häng. Tur man har cylinderskydd på dem. (och nej... cylindrarna på boxrarna tar inte i i första taget.. men lutar man tillräckligt så... )
Iaf. stick ut och öva på tom parkering eller hitta en rondell eller nåt i ett folktomt industriområde och åk där. Se till att få koll på motstyrning, gaskontroll och blick innan dess bara så kommer det gå galant.
Givetvis hög risk där att bli frånåkt av gamla gubbar på touringhojar... så kanske inte ultimat för den som vill stajla. (vilket inte låter som aktuellt för dig)
Jag hade skitskojj där. Numer kan jag inte lägga hojen mer...utan att vurpa .... jag skrapade bägge cylindrarna i backen flera gånger om
Trots rejält häng. Tur man har cylinderskydd på dem. (och nej... cylindrarna på boxrarna tar inte i i första taget.. men lutar man tillräckligt så... )Iaf. stick ut och öva på tom parkering eller hitta en rondell eller nåt i ett folktomt industriområde och åk där. Se till att få koll på motstyrning, gaskontroll och blick innan dess bara så kommer det gå galant.