Någon som har något bra knep att bli av med Trafikförsäkrings föreningen :kocko ..
Köpte en hoj den 3/4 och tänkte försäkra den när bytet var registrerat så jag gick och vänta på att skiten skulle dimpa ner i brevlådan och idag den 19 fick jag det..Tyckte det tog lång tid men han jag köpte den av skulle skicka papprena när han löst in postväxeln (kanske va lat)!!
Ringde Bilregistret och fråga vilket datum som gällde och han sa att det va förvärvsdatumet som TFF gick på och ägar bytet var mottaget den 6/3 och dom hade inte registrerat det förän den 16/4 för dom hade så mkt att göra , dom lata äckliga jävlarna
Så om några dagar så kommer det nog en räkning på 2 papp
Så nån som har något knep eller dylikt för att slippa parasiterna !!
Har ju fan inte ens använt hojjen....
Nåt som är ännu tråkigare är att det inte är första gången
Köpte en hoj den 3/4 och tänkte försäkra den när bytet var registrerat så jag gick och vänta på att skiten skulle dimpa ner i brevlådan och idag den 19 fick jag det..Tyckte det tog lång tid men han jag köpte den av skulle skicka papprena när han löst in postväxeln (kanske va lat)!!
Ringde Bilregistret och fråga vilket datum som gällde och han sa att det va förvärvsdatumet som TFF gick på och ägar bytet var mottaget den 6/3 och dom hade inte registrerat det förän den 16/4 för dom hade så mkt att göra , dom lata äckliga jävlarna

Så om några dagar så kommer det nog en räkning på 2 papp

Så nån som har något knep eller dylikt för att slippa parasiterna !!
Har ju fan inte ens använt hojjen....
Nåt som är ännu tråkigare är att det inte är första gången