Jag har tagit det stora steget!

SysterJ

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2010
Hoj
2004 Kawasaki ER-5
Jag har en egen, alldeles egen kawasaki er-5! Nyköpt idag! Nu börjar övningskörandet. Redan skjutsat Mikael! :yoparty

Är det någon som har en övningskörningsväst liggandes hemma som kan tänka sig att låna ut den eller sälja den till överkomligt pris?

SysterJ är hyffsat sugen på att kunna köra i trafik... :hoppa

Är det inte bara att tejpa en vanlig skylt bakpå jackan? Tycker jag har sett rätt många som kör å det viset... I så fall har jag en liggandes som jag kan donera.

Kanske inte det mest stilrena, men borde räcka för att hålla farbror polisen glad.

Hur är det förresten med att vara identiferbar som övningskörare på hoj? Kommer ihåg när jag körde bil för många år sedan, och andra bilister allmänt betedde sig som idioter om man hade skylt, så jag brukade köra utan. Lyckades övertyga farsan att det var bättre att "glömma" skylten, när jag lämnade kvar den på hans bil när han körde från GBG till Onsala, och såg hur folk betedde sig på grund av den gröna skylten...

Övningskört i trafik idag. :yoparty Tycker att det funkade fint utan väst!

Också testat att lägga hojen övet benet två gånger och upptäckt förtjust att man ju inte alls bryter ben om man gör så! Däremot bryter man kopplingshandtag och blinkers om man tester ovanstående. :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT