Caffe skrev:2064506Varje gång du skriver ett inlägg så tycker jag allt mindre om skåningar.
Ut med skiten säger jag bara!!![]()
Hets mot folkgrupp

Undra om jag blir bannad nu igen.

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Caffe skrev:2064506Varje gång du skriver ett inlägg så tycker jag allt mindre om skåningar.
Ut med skiten säger jag bara!!![]()
Hahahaha, nej fifan. blöta sej håret å naken hinunter, inte min stilOrca69 skrev:2064375Sicken tur, trodde ett tag att du hade gett upp och att det var du som sålde din Elvisdräkt på blocket.![]()
ah17 skrev:2064699Nu borde väl denna regel tillämpas (en regel som dessutom står skriven):
Personliga påhopp, ärekränkning eller sexism.
Något för MDM.
Caffe skrev:2065639Hahaha Nej nej somliga kan man bara inte tycka synd om.
Hängde du inte med på parallellen jag drog mellan skånepågar och mig själv?
Du (skåningen) var invandraren och jag tog på mig rollen som den korkade rasisten med alla fördomar...
Bonny fatta ju, trots att han är skåning![]()
Många läser text och tror att man menar det rakt av...man kan ju varken höra ett tonfall eller blinkning/ansiktsuttryck. Mycket missuppfattningar, och feltolkningar. Ofta vid debbatter etc.. Ironiska skämt / inflikningar (analflikar) osv är lite låg/smutsig humor, men det borde väl vara accepterat såhär års..ah17 skrev:2065792Jovisst alla gånger jag blivit bannad har jag egentligen skojat. Har folk här ingen humor eller?
IronMike skrev:2063432Jag postade två stycken ganska "nakna bilder" på två damer i en tråd... Ganska groteska bilder, som var redigerade. Haha lägger inte upp dom igen
ah17 skrev:2065792Jovisst alla gånger jag blivit bannad har jag egentligen skojat. Har folk här ingen humor eller?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |