Jag gör comeback

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Caffe skrev:
2064506 Varje gång du skriver ett inlägg så tycker jag allt mindre om skåningar.

Ut med skiten säger jag bara!! :kulspruta

Hets mot folkgrupp :D :D

Undra om jag blir bannad nu igen. :hihi

Last edited:
Orca69 skrev:
2064375 Sicken tur, trodde ett tag att du hade gett upp och att det var du som sålde din Elvisdräkt på blocket. :lol
Hahahaha, nej fifan. blöta sej håret å naken hinunter, inte min stil :tomten

ah17 skrev:
2064699 Nu borde väl denna regel tillämpas (en regel som dessutom står skriven):

Personliga påhopp, ärekränkning eller sexism.

Något för MDM.

Hahaha Nej nej somliga kan man bara inte tycka synd om.

Hängde du inte med på parallellen jag drog mellan skånepågar och mig själv?
Du (skåningen) var invandraren och jag tog på mig rollen som den korkade rasisten med alla fördomar...

Bonny fatta ju, trots att han är skåning ;)

Caffe skrev:
2065639 Hahaha Nej nej somliga kan man bara inte tycka synd om.

Hängde du inte med på parallellen jag drog mellan skånepågar och mig själv?
Du (skåningen) var invandraren och jag tog på mig rollen som den korkade rasisten med alla fördomar...

Bonny fatta ju, trots att han är skåning ;)

Jovisst alla gånger jag blivit bannad har jag egentligen skojat. Har folk här ingen humor eller?

ah17 skrev:
2065792 Jovisst alla gånger jag blivit bannad har jag egentligen skojat. Har folk här ingen humor eller?
Många läser text och tror att man menar det rakt av...man kan ju varken höra ett tonfall eller blinkning/ansiktsuttryck. Mycket missuppfattningar, och feltolkningar. Ofta vid debbatter etc.. Ironiska skämt / inflikningar (analflikar) osv är lite låg/smutsig humor, men det borde väl vara accepterat såhär års..

Alla är rastlösa å vill ha sommar :4skrika

ah17 skrev:
2065792 Jovisst alla gånger jag blivit bannad har jag egentligen skojat. Har folk här ingen humor eller?

Har du pejl på vilka som skrattar med respektive åt dig då?
Det kanske är av mindre betydelse?
Jag menar, en öppen och generös kille av din kaliber tycker väl att det är huvudsaken att folk skrattar och har roligt, sen på vems bekostnad är av ringa betydelse. En beundransvärd egenskap som fler borde ta efter.

Back