Jag gör comeback

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
General E skrev:
2063486
Btw, råkar det vara så att fröken gillar en konstnär som heter HRR Giger Allen?
Stuket på din avatar och vissa av hans grejer, "Debbie" bla är samma.
Never heard of.

EDIT: Caffe gillar inte den här bilden. Vad var det du sa, att jag såg ut som en farao? haha :3freak

Din bild du har nu är grymt bra :pannkyss

..kanske för att det är svårt å avgöra om du är väldigt arg eller väldigt snäll på bilden :confused: man blir hyonotiserad av den

IronMike skrev:
2063502 Din bild du har nu är grymt bra :pannkyss

..kanske för att det är svårt å avgöra om du är väldigt arg eller väldigt snäll på bilden :confused: man blir hyonotiserad av den

Ser ut som en nuna :tuttar

Caffe skrev:
2063492 Jag drar till med en rövare, menar du killen som regisserat Debbie does Dallas och Deep Throat serien nu? Konst och artisteri på väldigt höga nivåer :tummenupp

:rofl Näe. Det e snubben som gjort designen på alienfilmerna, har en del riktigt tuffa grejer. Brukade rita sådana när jag var liten och var grym på det.

EdIT Såg att jag blandat ihop namnen lite. HR Giger heter konstnären, GG Allin är en galen musiker.

Bifogat

• giger.jpg
    giger.jpg
    111.7 KB · Visningar: 60
  • giger2.jpg
    giger2.jpg
    3.6 KB · Visningar: 306
  • giger3.jpg
    giger3.jpg
    3.3 KB · Visningar: 322
  • giger4.jpg
    giger4.jpg
    16.6 KB · Visningar: 62
Last edited:
ah17 skrev:
2064275 Det är enkelt. Själv blev jag bannad med motiveringen att mitt inlägg gav tydligen en negativ ton till en tråd.

Jag kom alltså med ett inlägg i en tråd om en våldtagen 12-åring.
En tråd om våldtäkt av barn brukar ju vara väldigt positiv, med glada inlägg.

Så se detta inlägg som ett bevis på hur enkelt det är att bli bannad. Det är förmodligen bara en tidsfråga innan denna och andra oskrivna regler stadsfäst.
Konspirationen[tm] du vet.

IronMike skrev:
2063183 ..efter en tids frånvaro. Det stod att jag inte hade tillgång till sidan, måste ha varit nåt fel på datan *ironisk*

Well well, here I'am.
Sicken tur, trodde ett tag att du hade gett upp och att det var du som sålde din Elvisdräkt på blocket. :lol

ah17 skrev:
2064427 Ja att hänvisa till ansvariga politiker är ju solklar rasim.

Varje gång du skriver ett inlägg så tycker jag allt mindre om skåningar.

Ut med skiten säger jag bara!! :kulspruta

Caffe skrev:
2064506 Varje gång du skriver ett inlägg så tycker jag allt mindre om skåningar.

Så är det! En rätt ok grupp (vi skåningar) får sota för vad ett fåtal indivder (AH 17) gör. Jag lvoar att de flesta av oss bara vill leva som alla andra och vara snälla och skötsamma! Vi kan inte rå för att vissa missbrukar vårt kulturella arv. Hade det inte varit för att alla konspirerar emot oss hade det nog gått bra.
Vi håller på att samla ihop till en kamratförening "Skåningar och Sverige" som vi hoppas ska kunna bidra med att sprida kunskap om oss. :fyllisar

Caffe skrev:
2064506 Varje gång du skriver ett inlägg så tycker jag allt mindre om skåningar.

Nu borde väl denna regel tillämpas (en regel som dessutom står skriven):

Personliga påhopp, ärekränkning eller sexism.

Något för MDM.

Back