Jag gör comeback

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Kleiv skrev:
2063419 Tjena dude, vad gjorde du för att bli bannad? trodde inte man kunde det på sporthoj mvh Kleiv.
Jag postade två stycken ganska "nakna bilder" på två damer i en tråd... Ganska groteska bilder, som var redigerade. Haha lägger inte upp dom igen

men jag kan skicka dom vid sidan på på mail eller så.. eller om dom finns kvar i gamla tråden

:3freak

IronMike skrev:
2063432 Jag postade två stycken ganska "nakna bilder" på två damer i en tråd... Ganska groteska bilder, som var redigerade. Haha lägger inte upp dom igen

men jag kan skicka dom vid sidan på på mail eller så.. eller om dom finns kvar i gamla tråden

Haha fortsätt att vara dig själv så finns det en anledning för mig med likasinnad humor att återvända till detta moralträsk.

Ps. Swedie du gör ett grymt bra jobb. Ds.

Kleiv skrev:
2063436 Haha fortsätt att vara dig själv så finns det en anledning för mig med likasinnad humor att återvända till detta moralträsk.

Ps. Swedie du gör ett grymt bra jobb. Ds.
Haha dubbla budskap? .. bra att han banna eller bra att man fick komma tillbaks :hihi nejmen man får väl skärpa sig lite. Jag tycker det dock borde få vara ok att skriva av sig i "överflödiga diskussioner" men vara mer seriös i de andra forumen.

Det är ju vinter.. Finns inte så mkt å göra strax innan läggdags.

:4skrika

IronMike skrev:
2063439 Haha dubbla budskap? .. bra att han banna eller bra att man fick komma tillbaks :hihi nejmen man får väl skärpa sig lite. Jag tycker det dock borde få vara ok att skriva av sig i "överflödiga diskussioner" men vara mer seriös i de andra forumen.

Det är ju vinter.. Finns inte så mkt å göra strax innan läggdags.

:4skrika

Jag är 100% på din sida, vill bara inte att Swedie ska banna mig också :hihi

Nitrogen skrev:
2063452 Men jag är snyggare än Shirley :3freak

Därför du ínte sätter in en bild på dig då? :7peta

Gubbs and tutts, vad ska jag göra för att somna? Det är tråkigt att sova och roligt att vara vaken. :gnissla Men segt imorgon. :gnissla Har köpt två nya väckarklockor som kommer att skrämma livet ur mig. :gnissla Fast skulle itn förvåna mig om jag bara blir arg, ledsen, rädd och besviken och somnar om. :gnissla Om jag får hjärtattack så tackar jag för tiden som har varit. :gnissla

Nitrogen skrev:
2063479 Då byter jag väl då. Allt för att behaga herrarna.

Ahhhhhh nu går min porrskadade hjärna igång.

Btw, råkar det vara så att fröken gillar en konstnär som heter HRR Giger Allen?
Stuket på din avatar och vissa av hans grejer, "Debbie" bla är samma.

Nitrogen skrev:
2063483 Jag är det bästa från alla världar skulle man kunna säga.
Weiii... nygamla bilden e grym.

:pannkyss

jag har tappat mitt telefonnummer, kan jag få låna ditt ?

General E skrev:
2063486 Ahhhhhh nu går min porrskadade hjärna igång.

Btw, råkar det vara så att fröken gillar en konstnär som heter HRR Giger Allen?
Stuket på din avatar och vissa av hans grejer, "Debbie" bla är samma.

Jag drar till med en rövare, menar du killen som regisserat Debbie does Dallas och Deep Throat serien nu? Konst och artisteri på väldigt höga nivåer :tummenupp

Caffe skrev:
2063492 Jag drar till med en rövare, menar du killen som regisserat Debbie does Dallas och Deep Throat serien nu? Konst och artisteri på väldigt höga nivåer :tummenupp
Hahaha .. hur kom deep throat med i bilden? :3freak

jag trodde jag hade koll på onödig fakta..

Back