Kleiv skrev:2063419Tjena dude, vad gjorde du för att bli bannad? trodde inte man kunde det på sporthoj mvh Kleiv.
Han va sig själv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kleiv skrev:2063419Tjena dude, vad gjorde du för att bli bannad? trodde inte man kunde det på sporthoj mvh Kleiv.
Jag postade två stycken ganska "nakna bilder" på två damer i en tråd... Ganska groteska bilder, som var redigerade. Haha lägger inte upp dom igenKleiv skrev:2063419Tjena dude, vad gjorde du för att bli bannad? trodde inte man kunde det på sporthoj mvh Kleiv.
IronMike skrev:2063432Jag postade två stycken ganska "nakna bilder" på två damer i en tråd... Ganska groteska bilder, som var redigerade. Haha lägger inte upp dom igen
men jag kan skicka dom vid sidan på på mail eller så.. eller om dom finns kvar i gamla tråden
![]()
Haha dubbla budskap? .. bra att han banna eller bra att man fick komma tillbaksKleiv skrev:2063436Haha fortsätt att vara dig själv så finns det en anledning för mig med likasinnad humor att återvända till detta moralträsk.
Ps. Swedie du gör ett grymt bra jobb. Ds.
IronMike skrev:2063439Haha dubbla budskap? .. bra att han banna eller bra att man fick komma tillbaksnejmen man får väl skärpa sig lite. Jag tycker det dock borde få vara ok att skriva av sig i "överflödiga diskussioner" men vara mer seriös i de andra forumen.
Det är ju vinter.. Finns inte så mkt å göra strax innan läggdags.
![]()
Men jag är snyggare än ShirleyIronMike skrev:2063417
De kunde varit dudu skulle inte sagt att de inte var du
haha
Nitrogen skrev:2063452Men jag är snyggare än Shirley![]()
Jag hade bild på mig själv tills för en timme sedan.General E skrev:2063458Därför du ínte sätter in en bild på dig då?![]()
Nitrogen skrev:2063463Jag hade bild på mig själv tills för en timme sedan.![]()
Jag gillade den bilden bättre än nuvarande.Nitrogen skrev:2063463Jag hade bild på mig själv tills för en timme sedan.![]()
HahahaKleiv skrev:2063448Jag är 100% på din sida, vill bara inte att Swedie ska banna mig också![]()
Ska jag kirra en dejt åt digWar-psycho skrev:2063465Jag gillade den bilden bättre än nuvarande.
Tack IronPimp...IronMike skrev:Ska jag kirra en dejt åt dig
hihi
Nitro e fin![]()
Nitrogen skrev:2063452Men jag är snyggare än Shirley![]()
Jag är det bästa från alla världar skulle man kunna säga.Caffe skrev:2063481Fast snyggast är Marilyn Manson.
Så DÄÄÄÄR ja...Nitrogen skrev:Då byter jag väl då. Allt för att behaga herrarna.
Nitrogen skrev:2063479Då byter jag väl då. Allt för att behaga herrarna.
Weiii... nygamla bilden e grym.Nitrogen skrev:2063483Jag är det bästa från alla världar skulle man kunna säga.
General E skrev:2063486Ahhhhhh nu går min porrskadade hjärna igång.
Btw, råkar det vara så att fröken gillar en konstnär som heter HRR Giger Allen?
Stuket på din avatar och vissa av hans grejer, "Debbie" bla är samma.
Hahaha .. hur kom deep throat med i bilden?Caffe skrev:2063492Jag drar till med en rövare, menar du killen som regisserat Debbie does Dallas och Deep Throat serien nu? Konst och artisteri på väldigt höga nivåer![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |