Jag flyttar till Uddevalla den 15 augusti!! Hur många är ni?

sanntur skrev:
Hmm, hör du till den sällsamma skaran som har wirebroms + att den sitter på vänsterhandtaget... :va

Har jag sett så fel alltså? Tänkte att koppling brukar man ju klara sig utan, men broms kan bli lite svettigare. Men jag brukar ha fel så. :hej

Iofs låter det ju lite lustigt att man skulle ha vajerbroms ja. Men man vet ju aldrig, Akora kanske är en retrokille...eller så bokar jag tid hos optikern imorron. :hihi

Backdraft skrev:
Har jag sett så fel alltså? Tänkte att koppling brukar man ju klara sig utan, men broms kan bli lite svettigare. Men jag brukar ha fel så. :hej

Ah, Jag bara stilar mig som vanligt.. Varför va du inte när varande idag?? RIKTIGT spännande "tur"....

sanntur skrev:
Ah, Jag bara stilar mig som vanligt.. Varför va du inte när varande idag?? RIKTIGT spännande "tur"....

Jag har f.n. körförbud på hojen, skall besiktigas imorgon.
Och jag undrar också vad det var som hände idag? :hoppa

Backdraft skrev:
Jag har f.n. körförbud på hojen, skall besiktigas imorgon.
Och jag undrar också vad det var som hände idag? :hoppa

Ringrostig som man alltid e, släpper jag förbi en "snubbe" på motard..
50-100m längre fram viker vägen höger och han sladdar rätt över och i diket.. Ingen skada mer än att jag fick svälja hjärtat, IGEN!! En kvart senare va det tre som hade nogrann syning av en Merca cabb, han trodde väl det bara kom en hoj å så va de 10...

sanntur skrev:
Ringrostig som man alltid e, släpper jag förbi en "snubbe" på motard..
50-100m längre fram viker vägen höger och han sladdar rätt över och i diket.. Ingen skada mer än att jag fick svälja hjärtat, IGEN!! En kvart senare va det tre som hade nogrann syning av en Merca cabb, han trodde väl det bara kom en hoj å så va de 10...

Aj aj aj...dumma bilister! Verkar som om det inte blev några omfattande skador på förarna iaf, det var ju skönt det!

Backdraft skrev:
Aj aj aj...dumma bilister! Verkar som om det inte blev några omfattande skador på förarna iaf, det var ju skönt det!

Det va ju inte kontakt, men dom va många i bredd...

Blev lite nostalgisk när jag läste igenom denna tråd, många förhoppningar om ett hojbrinnande Uddevalla fanns i de rader jag skrev. Har inte blivit besviken hittills :)

Snart kommer SOMMAREN!!!!

akora skrev:
Blev lite nostalgisk när jag läste igenom denna tråd, många förhoppningar om ett hojbrinnande Uddevalla fanns i de rader jag skrev. Har inte blivit besviken hittills :)

Snart kommer SOMMAREN!!!!
Kommer sommaren snart? Är du full eller? :fyllisar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey