Jag flyttar till Uddevalla den 15 augusti!! Hur många är ni?

friction skrev:
...vi trollhättefolk kommer å våldgästar er i andra veckan...

Ja snälla gör det, och se till så att det blir lite ös under nollningen, ni som kan! Att jämföra den nollningen vi fick i Thn med den våra nollor fick i Uddevalla är ungefär som att jämföra Honda med något annat konstigt fabrikat. Vad skulle jag inte ge för att komma tillbaks till nollningen 2002?? *får en tår i ögat*

Backdraft skrev:
Om du syftar på att jag grinar konstant så beror det på att folk har en ful ovana att alltid hacka lök i närheten av mig. :gråta

Tänkte mest på att du blir nollad... :FU :rofl :arsele :hihi

Hoppas du blir upprörd, då blir du ÄNNU tuffare på bakhjulsträningen när du försöker bräcka mig.. :D :D

sanntur skrev:
JAPP, men det är BARA för att du är SÅ söt!! Hoppas vi kan ta en liten vända i helgen eller nästa vecka :tummenupp :tummenupp

Åååhhh!! :kär Jo det vore trevligt med en runda. Nu börjar det trappa ner lite på arbetet iaf så man kanske har tid. Nä, nu får vi sluta o spamma sönder Akoras tråd. :hihi

vilka roliga :)

Jag kommer också och hän ger endel där, måste ju se till så att akora får i sig
tillräckligt med vitaminer och mineraler (öl o sprit).

här är Rikard på en fest: snygg, social och jävligt full
attachment.php

Last edited:
NoicE skrev:

attachment.php
Tack Anton :arsele

Akora.. När det gäller alkoläsk så vet Backdraft vad han snackar om... Däckar varenda gång...

Backdraft skrev:
Ja se dagens ungdom...:hihi
Akora: Du får hålla dig borta från alkoläsken, den slår DIREKCT! :nicka :tungan
Allt gick jätte bra den dagen, jag hjälpte till att servera på ett bröllop (tyckte de va skoj och blev glad) fick massa beröm (tyckte det va ännu roligare och blev ännu gladare) blev bjuden på massa grattis öl (tyckte allt var toppen och blev super glad) blev tydligen bjuden på en blompa drink[80 - 87% sprit toppat med lite dricka] (kommer dock inte ihåg denna drink, kommer i och för sig inte ihåg någonting sen i några timmar framöver då jag tydligen intagit den possition som ni ser på bilden) sen så vaknade jag vid 3 och festade vidare till 7 -8 på morgonen :)

Backdraft skrev:
Ja snälla gör det, och se till så att det blir lite ös under nollningen, ni som kan! Att jämföra den nollningen vi fick i Thn med den våra nollor fick i Uddevalla är ungefär som att jämföra Honda med något annat konstigt fabrikat. Vad skulle jag inte ge för att komma tillbaks till nollningen 2002?? *får en tår i ögat*

hehe... det där tar jag som beröm... :banana

anar Digital Media.

trollhättan ÄR å FÖRBLIR the greatest bland HTU-städerna...
jag personligen kommer inte till uddevalla under nollningen i år.. är å åker hoj på Isle of Man... å kanske dricker en å annan öhl... :fyllisar

NoicE skrev:

attachment.php

Smuggel party :P Nyköbing och Rachmaninoff, snacka om lågbudget fylla! Här i Uddevalla finns mängder av sådana fester, så du kommer garanterat passa in ypperligt :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT