Jag flyttar till Uddevalla den 15 augusti!! Hur många är ni?

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Hej på er

Jag flyttar till Uddevalla den 15 augusti för att börja plugga till civilekonom. Tänkte kolla lite hur många sporthojsåkare det finns där.

Lite Bio om mig själv:

Namn: Rikard
Ålder: 20 i sept
Bor nu: Örebro
Hoj: Åker på en Silverfärgad Ninja 600 från 97.

Allmänt:
Blev hojpilot som 17åring, har kört så gott som konstant sen dess :yoparty Har haft 4 hojar (iordning; Suzuki TS 125x -88, Suzuki GSX-R 750 -93, Husqvarna 250 wr -96, Kawasaki Ninja ZX6-R -97).
Är medlem i PBR (PennyBridge Riders), en hojklubb från örebro.

Vore skoj å hitta lite folk där som man kan köra med :tummenupp

Shit, inte behöver du skriva förklaring till PBR. Helt tappade bokom vagnar är vi inte. He he he... Välkommen till uddevalla. Vi är allt ett gäng här som kör. Men vi lider fortfarande av sviterna av en del krascher som skedde på försommaren. Så det har inte varit några riktiga samåkningar efter dess pga att alla inte fått tillbaka sina hojar och nån tappade intresset och sålde m.m... Men vi finns, och ringer du så åker vi som kan....

Skicka PM när du installerat dig här så får du nummer m.m. för att få åksällskap.

Får passa på att önska dig välkommen i förskott!

Antar att det är högskolan som hägrar för din del? Pluggar själv där och ska börja sista året i höst. Så om du vill ha någon ond fadder som hjälper dig med nedsupandet under nollningen så vet du vart jag finns!
Är kanske inte fadder i år, men hjälp med alkoholen kan jag alltid bistå med. Dessutom kan du få en guidad rundtur bland stadens alla trevliga uteställen. :fyllisar :tuttar

Har du fixat bostad, och iså fall vart?

Last edited:
Nytt blod.. TREVLIGT!! WILLKOMMEN! (Min kusin som stila med utrikiskan) Förresten, försök sova på nätterna så ni orkar köra på morgonen...

Backdraft skrev:
Får passa på att önska dig välkommen i förskott!

Antar att det är högskolan som hägrar för din del? Pluggar själv där och ska börja sista året i höst. Så om du vill ha någon ond fadder som hjälper dig med nedsupandet under nollningen så vet du vart jag finns!
Är kanske inte fadder i år, men hjälp med alkoholen kan jag alltid bistå med. Dessutom kan du få en guidad rundtur bland stadens alla trevliga uteställen. :fyllisar :tuttar

Har du fixat bostad, och iså fall vart?
Låter guld :tummenupp

Jag har precis skrivit hyreskontrakt på Riverside :)

Backdraft skrev:
Alrighty! Riverside ligger ju nära centrum = krypavstånd. Bra att du var förutseende inför alla blöta fester. :jäs
hehehehe... jo syster som pluggat där tidigare har förvarnat mig :P

Välkommen till västkustens pärla.. :va Ja, nästan i alla fall... Här finns det mycket av det mesta. :tuttar :arsele :fyllisar :kocko :yoparty

Du kommer säkert att trivas :tummenupp

Tompalino skrev:
Välkommen till västkustens pärla.. :va Ja, nästan i alla fall... Här finns det mycket av det mesta. :tuttar :arsele :fyllisar :kocko :yoparty

Du kommer säkert att trivas :tummenupp
Tackar! det låter bra, hoppas som sagt bara att det finns några att åka med så är jag glad :) kan någon dessutom tipsa om något billigt garage så blir jag ännu gladare :) :)

Last edited:
akora skrev:
Tackar! det låter bra, hoppas som sagt bara att det finns några att åka med så är jag glad :) kan någon dessutom tipsa om något billigt garage så blir jag ännu gladare :) :)
Jag har ju eventuellt plats i mitt garage... Vi kan ju kolla på det...

Firefly skrev:
Vi kollar på det när du landar här i stan då.... Jag PM:ar mitt mobilnummer till dig så är det bara att höra av sig...

Jag har en HUSVAGN, kan jag få ställa in den med?? :hihi :hihi

sanntur skrev:
Jag har en HUSVAGN, kan jag få ställa in den med?? :hihi :hihi
Jag sa inte mitt parkeringshus, jag sa garage. Och då menar jag inte något jättegarage..... Men visst ställ in skiten.

Firefly skrev:
Jag sa inte mitt parkeringshus, jag sa garage. Och då menar jag inte något jättegarage..... Men visst ställ in skiten.

BARA att ta sats då?? Å då menar jag inte i munnen... :D :hihi

Min blåste omkull....... Skyll inte på mig...! :rofl :rofl :rofl

Firefly skrev:
Shit, inte behöver du skriva förklaring till PBR. Helt tappade bokom vagnar är vi inte. He he he... Välkommen till uddevalla. Vi är allt ett gäng här som kör. Men vi lider fortfarande av sviterna av en del krascher som skedde på försommaren. Så det har inte varit några riktiga samåkningar efter dess pga att alla inte fått tillbaka sina hojar och nån tappade intresset och sålde m.m... Men vi finns, och ringer du så åker vi som kan....

Skicka PM när du installerat dig här så får du nummer m.m. för att få åksällskap.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT