starclassic
Är du redan kvar?
Chrille skrev:Det finns inget värre än när honan säger "Du gör som du vill"
Då vet man att det är kört![]()
Eeeeexakt!! Och gärna i samband att de vänder sig om och går iväg när de sagt så!! Då är det kokta riset brunt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Det finns inget värre än när honan säger "Du gör som du vill"
Då vet man att det är kört![]()
Felix skrev:Vänta själva tills ni står med fru och barn och 150% arbete och knappt hinner se familjen, den lilla tid som är över är halvpoppis att spendera på hojen... Nåja har iaf. hunnit köra en del så jag skall inte klaga.
/Felix
D-one skrev:Jag/vi har barn, 2 st och allt vad det innebär. Men jag tycker iallafall att man ska försöka låta ens partner göra lite som de vill..
Håller med BB, Glöm inte att träffa dina vänner,dom är viktigare än du tror när det verkligen gäller..
Pillis skrev:Japp, du har väl läst Swedies inlägg!?![]()
Raskus skrev:Haha, du har ingen flickvän va?
Då skulle du förstå...
matte_r6 skrev:Du den som startade denna tråd är en TJEJ!!! vid hennes nickname...rund ring med pil ned = tjej... rund ring med sne pil upp höger = kille.. kan vara bra att veta!!!

matte_r6 skrev:Du den som startade denna tråd är en TJEJ!!! vid hennes nickname...rund ring med pil ned = tjej... rund ring med sne pil upp höger = kille.. kan vara bra att veta!!!
Jo ett litet skämt men även verklighet också!KawaChris skrev:Jag uppfattade det som ett ironiskt skämt![]()
Chrille skrev:D-One, du missar en sak hela tiden. Om jag varit far till dina barn så hade du haft en pojkvän som hade spenderat 12 helger på banorna förra sommaren. Det tror du väl inte att du hade velat ha va? Hade det då varit självklart att du skulle passa barnen för att maken gjorde som han vill?
Det MÅSTE vara en fråga om kompromisser även för dig. Hur gör du annars när DU vill göra som du vill?

D-one skrev:Klart att det handlar om att kompromissa. Men det är just den här fråga om lov biten jag inte förstår![]()
även vi synkar ihop våra planer för att få det att fungera. Men som jag sa tidigare så är inte sommaren så lång. Jag vet ju hur mycket han tycker om att vara ute o köra/ titta på race osv. och han vet vad jag gillar. Jag nekar inte honom o han nekar inte mig.
det gjoirde jag medKawaChris skrev:Jag uppfattade det som ett ironiskt skämt![]()
men inte matter6 flickvän kanske Sajmon skrev:En liten anekdot kring detta:
När jag, i ett infall av idioti, fick för mig att sälja hojen pga taskig ekonomi så övertalade min flickvän mig att behålla den.
Hon sa: -Om det är så dyrt med försäkring osv bla bla så får vi väl äta snabbmakaroner och ketchup under sommaren. -Du har ju tjatat så mycket hela vintern så det är väl bäst att du har kvar hojen och kör den så ofta du kan och dessutom om du behöver pengar så kan du få låna av mig.
Där tog emellertid stoltheten vid och jag tackade vänligt men bestämt NEJ. Låna pengar av sin dam ska man som "karl" inte göra. Annars visade hon en ganska bra inställning tycker jag!![]()
blom skrev:åkte iväg i FLERA dar![]()
blom skrev:det gjoirde jag medmen inte matter6 flickvän kanske
![]()
vad har hon med det att göra?
nej men läs alla inlägg så ser du att någon skrivit flera dagarD-one skrev:Nu var det ju inte flera dar det handlade om , utan kortare turer..
blom skrev:nej men läs alla inlägg så ser du att någon skrivit flera dagar

|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.