2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
HanneZ skrev:Att det blir mindre tid över till att åka hoj när man har flickvän är väl ganska givet?
Nej, det betyder det inte
Det måste väl finnas någon mer MC-intresserad tjej runt Skövde förutom jag. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:Att det blir mindre tid över till att åka hoj när man har flickvän är väl ganska givet?
Det måste väl finnas någon mer MC-intresserad tjej runt Skövde förutom jag. 
Pillis skrev:Nu va d väl inte riktigt det som va frågan?![]()
Självklart skulle jag uppskatta om min pojkvän ville spendera tid med mig men jag skulle ju oxå låta honom köra hoj, träna, umgås m sina vänner el va han nu har för fritidsaktiviteter så mycket som möjligt!
Vissa får det att låta som att man måste fråga om lov för ALLT man ska göra...vissa saker ser jag som självklara...asså, vissa saker ger man inte upp för att man skaffat flickvän/pojkvän! Hoppas jag gjort mej förstådd nu!

Nja ja syfta mer på de som du quota swedie angående, att han inte vill ha NÅT som som gick imellan han o motorcykelåkandetPillis skrev:Nu va d väl inte riktigt det som va frågan?![]()
Självklart skulle jag uppskatta om min pojkvän ville spendera tid med mig men jag skulle ju oxå låta honom köra hoj, träna, umgås m sina vänner el va han nu har för fritidsaktiviteter så mycket som möjligt!
Vissa får det att låta som att man måste fråga om lov för ALLT man ska göra...vissa saker ser jag som självklara...asså, vissa saker ger man inte upp för att man skaffat flickvän/pojkvän! Hoppas jag gjort mej förstådd nu!
Det är inte alltid kul att skjutsa! Hojen blir seg som aset o trögare o svängaTofast4Hjo skrev:Nej, det betyder det inteDet måste väl finnas någon mer MC-intresserad tjej runt Skövde förutom jag.
![]()
Jag har iaf blivit petad på av denna person, tror starkt på att hon är fysiskt närvarande alltså ingen skepnad av en 'ängel'.$noop skrev:Är du på riktigt?![]()

Swedie skrev:Jag har iaf blivit petad på av denna person, tror starkt på att hon är fysiskt närvarande alltså ingen skepnad av en 'ängel'.
Öh, fy vad jag jiddrar...![]()
HanneZ skrev:Det är inte alltid kul att skjutsa! Hojen blir seg som aset o trögare o svänga
D-one skrev:Har läst i ett antal trådar nu och rader som :
Jag måste fråga frun först...
Ska höra med regeringen ..
Kollar med kärringen..
måste sälja, frun vill...
osv osv
Jag kanske är dum, men varför inte låta ens partner ha sitt roliga?
Sommaren är ju inte så lång.
Jag kanske är för snäll, han får ju göra vad han vill....
(nästan iallafall)![]()
Önskar, men så är jag normalt. Blir värre när jag tar en öl...Webspy skrev:Fylleprat ?
Bikerbitch skrev:För tänk om det tar slut med ens pojk/flickvän, då står man där och har kastat bort det roliga pga någon annans vilja.
Bikerbitch skrev:Självklart skall man få ha sina egna intressen och jag tycker det är trist när människor praktiskt taget ber en välja mellan pest eller kolera.
Man har ju ett eget liv och det fyller man såklart med roliga saker.
För tänk om det tar slut med ens pojk/flickvän, då står man där och har kastat bort det roliga pga någon annans vilja.

Swedie på öl - Fara för omvärldenSwedie skrev:Önskar, men så är jag normalt. Blir värre när jag tar en öl...
... tills man vart ihop ett tag och h*n visar sig vara värsta drygotTofast4Hjo skrev:Allt som gör en lycklig är bra för en...
sharpedge skrev:... tills man vart ihop ett tag och h*n visar sig vara värsta drygot![]()
raceman_peps skrev:WORD!!
Mina erfarenheter säger mig dock att både du och pillis är ganska unika. Men jag kanske bara haft otur... ...hittils![]()
Står dessutom på egna ben, måste inte klänga mig fast vid en annan människa.|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |