Jag förstår inte?

Pillis skrev:
Nu va d väl inte riktigt det som va frågan? :va

Självklart skulle jag uppskatta om min pojkvän ville spendera tid med mig men jag skulle ju oxå låta honom köra hoj, träna, umgås m sina vänner el va han nu har för fritidsaktiviteter så mycket som möjligt!
Vissa får det att låta som att man måste fråga om lov för ALLT man ska göra...vissa saker ser jag som självklara...asså, vissa saker ger man inte upp för att man skaffat flickvän/pojkvän! Hoppas jag gjort mej förstådd nu!

Är du på riktigt? :va

Pillis skrev:
Nu va d väl inte riktigt det som va frågan? :va

Självklart skulle jag uppskatta om min pojkvän ville spendera tid med mig men jag skulle ju oxå låta honom köra hoj, träna, umgås m sina vänner el va han nu har för fritidsaktiviteter så mycket som möjligt!
Vissa får det att låta som att man måste fråga om lov för ALLT man ska göra...vissa saker ser jag som självklara...asså, vissa saker ger man inte upp för att man skaffat flickvän/pojkvän! Hoppas jag gjort mej förstådd nu!
Nja ja syfta mer på de som du quota swedie angående, att han inte vill ha NÅT som som gick imellan han o motorcykelåkandet

Ja tror bara de flesta "lov förfrågningar" är bortförklarningar :D

Tofast4Hjo skrev:
Nej, det betyder det inte :tungan Det måste väl finnas någon mer MC-intresserad tjej runt Skövde förutom jag. :banana
Det är inte alltid kul att skjutsa! Hojen blir seg som aset o trögare o svänga

nej nej nej, inte fan ska man maka på sig och åka hoj mindre om man inte själv vill det.
Tycker hon om dig så gör hon det för den du är och det du gör.
Men visst, man skall kompromissa i ett förhållande, självklart, om man vill och om dörrn svänger åt båda håll.

$noop skrev:
Är du på riktigt? :va
Jag har iaf blivit petad på av denna person, tror starkt på att hon är fysiskt närvarande alltså ingen skepnad av en 'ängel'.

Öh, fy vad jag jiddrar... :3freak

D-one skrev:
Har läst i ett antal trådar nu och rader som :
Jag måste fråga frun först...
Ska höra med regeringen ..
Kollar med kärringen..
måste sälja, frun vill...
osv osv

Jag kanske är dum, men varför inte låta ens partner ha sitt roliga?
Sommaren är ju inte så lång.

Jag kanske är för snäll, han får ju göra vad han vill....
(nästan iallafall):rolleyes:

Min sambo låter mig göra nästan vad jag vill,jag låter henne göra vad hon vill,Precis som det ska vara.Låter man inte varandra leva och ha roligt så är förhållandet redan så infekterat att en uppbrytning/skilsmässa kommer.
Kväva varandra är skit,det är inte lärlek.

Självklart skall man få ha sina egna intressen och jag tycker det är trist när människor praktiskt taget ber en välja mellan pest eller kolera.
Man har ju ett eget liv och det fyller man såklart med roliga saker.
För tänk om det tar slut med ens pojk/flickvän, då står man där och har kastat bort det roliga pga någon annans vilja.

Bikerbitch skrev:
För tänk om det tar slut med ens pojk/flickvän, då står man där och har kastat bort det roliga pga någon annans vilja.

exakt, en allt för vanlig historia, ser polare göra det hela tiden, har nog gjort det själv åxå.
men vadå OM det tar slut, ALLT tar slut.

Bikerbitch skrev:
Självklart skall man få ha sina egna intressen och jag tycker det är trist när människor praktiskt taget ber en välja mellan pest eller kolera.
Man har ju ett eget liv och det fyller man såklart med roliga saker.

WORD!!

Mina erfarenheter säger mig dock att både du och pillis är ganska unika. Men jag kanske bara haft otur... ...hittils :lol

Tofast4Hjo skrev:
Allt som gör en lycklig är bra för en...
... tills man vart ihop ett tag och h*n visar sig vara värsta drygot :)

Nejdå, jag har nog haft tur med mina flickvänner. Jag har fått göra vad jag känner för och likaså dom.

Vänta själva tills ni står med fru och barn och 150% arbete och knappt hinner se familjen, den lilla tid som är över är halvpoppis att spendera på hojen... Nåja har iaf. hunnit köra en del så jag skall inte klaga.

/Felix

raceman_peps skrev:
WORD!!

Mina erfarenheter säger mig dock att både du och pillis är ganska unika. Men jag kanske bara haft otur... ...hittils :lol

Vi är ju bikertöser :rock Står dessutom på egna ben, måste inte klänga mig fast vid en annan människa.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC