Jag borde väl antagligen knipa käft men det går bara inte. Snubbe eller tjej, jag skiter faktiskt å det allra heligaste om vilket kön såna här individer råkar ha men jag tror faktisk att de få som besitter nå'n somhelst erfarenhet håller med mig om att världen och våra försäkringspremier skulle va betydligt bättre om vi had sluppit dessa 1-2 årserfana sporthojsägare, som utan att blinka häver ur sig brilljanta uttalanden om att "jag tycker det är jobbigt att gå på varvstoppet på 6:ans växel" och "jag har växt ur min trötta cbr 600:a, ska jag köpa en 1000cc?" MY ASS så fruktansvärt CHILDISCCCHHHH. Kom tillbaka om 5 år och 3000 mil i ryggen innan jag fortsätter skratta åt dig Köp dig en STOR 1000cc med mycket hästar och sen kör du ihjäl dig när du åker av vägen i alldeles fel hastighet för att du pga din dåraktighet och ditt urusla omdöme samt bristande kunskap och erfarenhet inte kan bedöma din egen kapacitet och förmåga kontra mc:n. Jag är ledsen baby men jag tänker inte va den som på fullt allvar ger dig rådet att alltför snabbt kliva upp i storlek, försök bli grym på den hoj du har idag, så hemskt ful eller dålig är den inte. Hoppet är skitstort mellan en äldre 600:a och en nyare 1000, jag har haft båda sorterna så jag vet. Det kan nog vara kewlt med en 1000 vid korvmojjen men ta dig till en bana och testa hur bra du är och tänk efter om du ska gå upp i storlek eller inte. Jag vet hur trött din hoj är på låga varv och förstår att du tycker den är tråkigt för man måste varva som ett svin för att det ska hända något men om du aldrig har provat något annat än den du har så ta dig en tur till någon handlare och prova lite olika hojjar, det säger miljontals mil mer än att ställa frågan här, där förslagen kommer att bli lika mångfasseterade som det finns hojmärken.
Lycka till med valet av ny hoj!