Jag förstår inte varför...

Agent Apelsin skrev:
Ja eller så är det så att mogenhetsnivån generellt ligger på en nivå som passar ett högstadiedisco tyvärr.
Alldeles för mycket "woooaaa jag är häftig hojåkare som måste vara koolare än alla andra häftiga hojåkare på brädan så därför går jag å svingar med ballen hela tiden, eller skriver inlägg som visar hur häftigt dödsföraktande jag är".

Men det är ju bara min lilla oskyldiga åsikt.

Edit:
Ä jag var lite offtopic men jag uttryckte min åsikt över att det gå utför senaste 2 åren. Hoppas jag (inte) störde nån.

Köp en sporthoj du med o bli som vi andra barnen :banana

Agamemnon skrev:
Hur kan du påstå att inte det här e en sporthoj? :va http://www.blocket.se/vi/6760949.htm?ca=14_s

Du, jag gav faktiskt 9000 för min så dem är MYCKET finare. Tändnings-"sidan" på min hoj är bara skrapad inte bort fast det hänger nog mest på tejpen som håller fast den. :gnissla

Jag tänkte inte klanka ner på alla som kör sporthoj och tycker det är kul, en dag ska jag åxå både köra å äga en sporthoj. Jag tänkte mest svära över att det är ofta en massa lågstadie-pajkastning och ego-onani över att man kan förlänge sin internetpenis genom att beskriva idiotgrejerna man har gjort.
Sen springer alla pojkar runt på sporthojs forum och fäktas med sina gigantiska penisar, förutom jag som hellre sitter och luktar under kork-eken.

Men jag har full förståelse över att det är vinter och många har abstinens, tråkigt bara när alla vettiga inlägg (mina) drunknar i 100 hormonfyllda brunstiga stön.

Förövrig var det säkert likadant för 2 år sedan men då hade jag inte läst alla återkommande trådar så då märkte jag det inte.

Nu ska jag sova. Gonatt :)

Edit: ÅH NEJ, jag är offtopic! :död

Last edited:
Men orka ta åt sig för att några kommer med tråkiga/taskiga kommentarer. Det är alltid någon som vill/försöker vara rolig på någon annans bekostnad. Testa att använda ignorefunktionen, den funkar alldeles utmärkt :)
Vad du än gör så logga inte ut för gott, det behövs tjejer här. (speciellt när dom e snygga :kär )

Maria1980, du får säga till om du anser några alltid är grundarna till att trådarna går OT och det blir mer av diskussion MOT varandra än MED varandra.

Maria1980 skrev:
Här lägger man ut en tråd och ber om hjälp angående hojbyte, många delar med sig av sina erfarenheter och det är jättebra! :Bugar

Men alla dem som bara vill komma med elaka kommentarer och fördomar om tjejer vs hojåkning, varför????

Jag trodde att SH hade ett forum där man hjälper varandra. Men det är tydligen ett forum för besserwissrar och för dem som vill trycka ner andra med sina spydigheter. Undrar vad jag gör kvar på SH överhuvudtaget, för det känns bara tråkigt att logga in och se vem som trampat på en sist.
Det är sån "chargong", det bara är så. Ungefär säkert som på ett bygge. Du får sätta dom på plats tillbaka :hihi

..ofta är det bara muppar bakom andra sidan datorn som försöker känna sig tuffa. Sen ser man vad det är för muppar när dom har sporthoj-tröjja på sig på nån träff eller så, då inser man genast att:

"dont argue with idiots, they'll drag you down to their level, and beat you with experience"

:3freak

Jag läste i tråden o slutade på sida 4... min uppfattning så långt var att du vaknat på fel sida av sängen

Jag hittade inget som "klanka ner på dig" sen frågar du om en hoj på bilden du la upp va vassare än din!
då får du ett svar med effekt mm på den hojen och vad det är för hoj...

dit svar blir att de skiter väl du i.. spydigt

Tacka hade mer varit på sin plats

Mina "tröst" går snarare till 2fast 4 hjo(stavas de så?)

Synd att det ska va sån attityd mot tjejer som kör sporthoj! Det är ju just kombinationen av båda könen som gör forumet bra... om alla klankar ner på tjejerna så kommer dem inte vilja stanna...

Bara för att föraren är tjej så är en 600cc hoj i största laget jämfört med om en kille skriver då är en 600 förlitet?? tråkig attityd.. tycker vi ska främja tjejernas närvaro här där killarna är i stark majoritet...

AleX skrev:
Jag läste i tråden o slutade på sida 4... min uppfattning så långt

Kanske ska läsa hela tråden?

Denna tråd får mig att tänka på 2 citat,

Alla kvinor borde bara bära vitt, som alla andra hushållsmaskiner.
Och så;
Alla män borde bara bära brunt, Som all annan skit.

Jag tycker det e härligt med tjejjer om har samma intressen som jag! Då har man ju mer gemensamt!

Kör hårt!

Du skulle ha fortsatt läsa tråden...

AleX skrev:
Jag läste i tråden o slutade på sida 4... min uppfattning så långt var att du vaknat på fel sida av sängen

Jag hittade inget som "klanka ner på dig" sen frågar du om en hoj på bilden du la upp va vassare än din!

AleX skrev:

Det är ju inte lätt att veta vad andra värdesätter för info o fakta..ganska tråkigt att fortsätta att ge info om hojar nu.. :(

Som sagt önskar jag trådstartaren lycka till med hojköpet. :tummenupp

Last edited:
Råd & rön om vilken hoj som skulle kunna passa dig och tips etc är förbannat svårt.

Se ut några hojar du kan tänka dej, ta och provkör allihop ordentligt innan du väljer.

dagens nya 600:or har trevligt vrid, men.... en R1/GSXR1000/ZX10 eller liknande har nåt annat... vill man använda hojen till att köra bana med så har det märkts att en 1000 tar sin man/kvinna att köra trots allt.
Det handlar om krafter och försöka få dem att ändra riktning i hög fart, det går åt lite kraft för att ändra riktning fort i 250+
EDIT: Trots att de flesta 600 och 1000 på pappret väger "lika mycket" så är det mer/större saker som inte gärna vill vrida på sig. Bara motorn är större och cylindrarna likaså, vilket gör att en 1000 inte "lägger" sig lika enkelt som en 600:a.

sen att folk inte tycker du ska köpa det du vill ha är väl mest avundsjuka...
sen att jag personligen inte ännu sett en tjej kunna köra en litershoj riktigt fort på bana är väl en annan femma, det har nog mer med vad man har mellan öronen än vad man har mellan benen...

Samma råd som jag ger alla som ska köpa hoj... provkör, provkör och återigen provkör
sen VAD det i slutänden blir spelar mindre roll

EDIT: Det är vad du tycker om att köra, inte vad alla andra på SH eller kompiskretsen tycker om... jag hade en R6:a 1 år, som alla sa var så jävla bra... den passar väldigt många men jag vantrivdes... man lär av sina misstag.. förhoppningsvis
//håkan

Last edited:
Bikerbitch skrev:
Jag tyckte mest det var en intern catfight mellan Maria och 2fast4hjo.
Sen kom Plastraket och började skriva.

men va fan.. catfights ska man ge fan i! .. man ska ju bara stå o titta på ;) eller?

Cervantes skrev:
Kanske ska läsa hela tråden?
tappa intresset efter att hon fick hjälp men avböjde den på (enligt mig ) dåligt sätt
Inget illa menat mot någon (alla har väl en dag som inte e som alla andra)

AleX skrev:
tappa intresset efter att hon fick hjälp men avböjde den på (enligt mig ) dåligt sätt
Inget illa menat mot någon (alla har väl en dag som inte e som alla andra)

Deras catfight får dem ha för sig själva det var senare påhopp över att hon ville ha en större hojj som tjej som va lite lågt....

AleX skrev:

Om du fortsatt läsa hade du nog förstått varför.

Angående mitt avfärdande svar gentemot 2fast4hjo så ligger där gammalt groll sedan tidigare. Jag ogillar hennes besserwisserattityd och säger därför ifrån när hon så gärna berättar allt hon vet men inte svaret på självaste frågan. Jag har tidigare bett denna donna att vi borde hålla oss på var sitt håll, eftersom vi bara bli osams, men det är något hon tyvärr inte respekterat. Därför kan mitt avfärdande se hårt ut, men vet man bakgrunden till det så är det en annan femma.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden