Agent Apelsin skrev:Edit:
Ä jag var lite offtopic men jag uttryckte min åsikt över att det gå utför senaste 2 åren. Hoppas jag (inte) störde nån.
hur var det på gamla goda tiden då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Agent Apelsin skrev:Edit:
Ä jag var lite offtopic men jag uttryckte min åsikt över att det gå utför senaste 2 åren. Hoppas jag (inte) störde nån.
Agent Apelsin skrev:Ja eller så är det så att mogenhetsnivån generellt ligger på en nivå som passar ett högstadiedisco tyvärr.
Alldeles för mycket "woooaaa jag är häftig hojåkare som måste vara koolare än alla andra häftiga hojåkare på brädan så därför går jag å svingar med ballen hela tiden, eller skriver inlägg som visar hur häftigt dödsföraktande jag är".
Men det är ju bara min lilla oskyldiga åsikt.
Edit:
HanneZ skrev:Köp en sporthoj du med o bli som vi andra barnen![]()
Agamemnon skrev:Hur kan du påstå att inte det här e en sporthoj?http://www.blocket.se/vi/6760949.htm?ca=14_s
Det är sån "chargong", det bara är så. Ungefär säkert som på ett bygge. Du får sätta dom på plats tillbakaMaria1980 skrev:Här lägger man ut en tråd och ber om hjälp angående hojbyte, många delar med sig av sina erfarenheter och det är jättebra!![]()
Men alla dem som bara vill komma med elaka kommentarer och fördomar om tjejer vs hojåkning, varför????
Jag trodde att SH hade ett forum där man hjälper varandra. Men det är tydligen ett forum för besserwissrar och för dem som vill trycka ner andra med sina spydigheter. Undrar vad jag gör kvar på SH överhuvudtaget, för det känns bara tråkigt att logga in och se vem som trampat på en sist.
AleX skrev:Jag läste i tråden o slutade på sida 4... min uppfattning så långt
AleX skrev:Jag läste i tråden o slutade på sida 4... min uppfattning så långt var att du vaknat på fel sida av sängen
Jag hittade inget som "klanka ner på dig" sen frågar du om en hoj på bilden du la upp va vassare än din!
då får du ett svar med effekt mm på den hojen och vad det är för hoj...
dit svar blir att de skiter väl du i.. spydigt
Tacka hade mer varit på sin plats
Mina "tröst" går snarare till 2fast 4 hjo(stavas de så?)
AleX skrev:Jag läste i tråden o slutade på sida 4... min uppfattning så långt var att du vaknat på fel sida av sängen
Jag hittade inget som "klanka ner på dig" sen frågar du om en hoj på bilden du la upp va vassare än din!
Bikerbitch skrev:Jag tyckte mest det var en intern catfight mellan Maria och 2fast4hjo.
Sen kom Plastraket och började skriva.
tappa intresset efter att hon fick hjälp men avböjde den på (enligt mig ) dåligt sättCervantes skrev:Kanske ska läsa hela tråden?
AleX skrev:tappa intresset efter att hon fick hjälp men avböjde den på (enligt mig ) dåligt sätt
Inget illa menat mot någon (alla har väl en dag som inte e som alla andra)
Jag skulle inte kalla det sporthoj. Limpsadel.Agamemnon skrev:Hur kan du påstå att inte det här e en sporthoj?http://www.blocket.se/vi/6760949.htm?ca=14_s
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|