Jag e så jävla dum tråden

Idag sträckte C@rro mig :)

Men först rakade hon mig o smorde in mig på ett mysigt (nästan ändå smutzigt) sätt

gadden.jpg

Och vem hjälpte till att rycka håren på vänster vad då>????????:mad:

hehe inga nyheter där:pannkyss

Kan inte hjälpa att jag är blond men skall skälla ut morsan för det.
men fan samtidigt får jag väll bjuda på det och låta er andra skratta lite åt mig så ni får leva längre.

C@rro du har nytt jobb på G :yoparty

Bifogat

• N!!(mini).JPG
    N!!(mini).JPG
    48.1 KB · Visningar: 189
Frågan är vart tatuerar du? finns det något ställe på kroppen du inte gör för jag skulle vilja utvidga en av mina tatueringar och det kan bli lite intimt ;)

Frågan är vart tatuerar du? finns det något ställe på kroppen du inte gör för jag skulle vilja utvidga en av mina tatueringar och det kan bli lite intimt ;)

de e lungt jag e van att pojkar ber om nåd. Fraserna snälla de gör ont och jag mår dåligt yttras rätt ofta i samband med mina intima behandlingar:D

bättra på din anal bleaching? :rolleyes:

hur visst du det? det måste ju va snyggt om man skall visa upp det jue :D

de e lungt jag e van att pojkar ber om nåd. Fraserna snälla de gör ont och jag mår dåligt yttras rätt ofta i samband med mina intima behandlingar:D

haha ja att de ber om nåd kan jag förstå :pannkyss men att de mår illa det låter ju faktiskt inte så bra carro.... vill nog egentligen inte veta vad du gör med dem isf för jag vill inte må illa... men du svara aldrig på frågan... sanna måste nog va närvarande när den gaddningen skall göras isf med :tungan annars kan det bli livat....:gnissla :D

Last edited:
hur visst du det? det måste ju va snyggt om man skall visa upp det jue :D

haha ja att de ber om nåd kan jag förstå :pannkyss men att de mår illa det låter ju faktiskt inte så bra carro.... vill nog egentligen inte veta vad du gör med dem isf för jag vill inte må illa... men du svara aldrig på frågan... sanna måste nog va närvarande när den gaddningen skall göras isf med :tungan annars kan det bli livat....:gnissla :D

mmmm man kanske ska va med.. om inte annat så se att det blir bra, vet ju var den ska sitta o vill ju inte blunda varje gång.. :tungan

Hon tvingade mig att titta på det med och jag har inte återhämtat mig än :zpy

ja hämta sig från det gör man nog inte... fick se det nu med.. fy fan alltså..värsta skräckisen jag sett.. o då e jag inte lättskrämd, men det här.. nee fyy.. :näsblod

fy fan det trodde jag inte om dig det där.....
http://www.2girls1cup.com/
fy fan alltså...

jag sa ju att hon inte skulle se den....jag fick den av en killkompis & spya....
MEN det är "reaktionsfilmerna" ni ska se:-) De är guld!! & en sån ni borde göra:-)

fast då inte på er reaktion på äckelfilmen utan mer på sannas reaktion på din intima tattoo...:D

Hon tvingade mig att titta på det med och jag har inte återhämtat mig än :zpy

*haha* men reaktionsfilmerna var skoj:-) spec den med killen som tror att det är tjejmys :-)

Men ja den är vidrig....känns som det måste va fejk

Men läste om hur den uppkom & det var liite svårsmält??!

nej den e fan sjuk.... jävla moddan :confused: :gnissla hur hittar man nått sånt moddan?

Jag fick den av en kompis!! Fast jag fick då ingen varning om att den var vidrig innan. Jag varnade er!!! Sa ju att ni skulle se reaktionsfilmerna INTE själva äckelfilmen :)

nej den e fan sjuk.... jävla moddan :confused: :gnissla hur hittar man nått sånt moddan?

Jag fick den av en kompis!! Fast jag fick då ingen varning om att den var vidrig innan. Jag varnade er!!! Sa ju att ni skulle se reaktionsfilmerna INTE själva äckelfilmen :)

ja hämta sig från det gör man nog inte... fick se det nu med.. fy fan alltså..värsta skräckisen jag sett.. o då e jag inte lättskrämd, men det här.. nee fyy.. :näsblod

Älskling :pannkyss ...jag sa ju att du inte skulle se den & jo jag är rätt härdad oxå men klart vidrigaste jag sett!! måste vara fejk

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...