Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade också en varm dator med höga varv på fläktarna. När jag öppnade skiten så var det duktigt med damm som satt i luftkanalerna till fläktarna och på så vis hindrade luften att cirkulera och kyla. Kanske är så hos dig med?
flöjt, Vad gör de på sjukan då? Inte ett skit typ, eller är det röntgen som gäller? Nu vill vi knappast sitta och åka, jag får be henne svänga förbi sjukan på väg hem från jobbet imorrn.
flöjt, Vad gör de på sjukan då? Inte ett skit typ, eller är det röntgen som gäller? Nu vill vi knappast sitta och åka, jag får be henne svänga förbi sjukan på väg hem från jobbet imorrn.
Grejen är väl inte vad de gör, utan att du får bevis på att du har varit där.
Kan ju va bra å ha ifall det blir framtida men och ni kanske vill lösa in lite försäkringspengar. Men det har du säkert redan koll på![]()
BumP
Vad skall jag köpa för bluetooth headset till min Nokia N95
Det här tycker jag ser bra ut!
http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/hbh-ds205?cc=se&lc=sv
Du kan byta ut lurarna till dina favvolurar om du vill!
Tack, men nej tack.
Jag var nog lite otydlig, jag skall inte spela musik i det, och vill ha ett såntdär där både mic och högtalare sitter i samma mojäng, "hörapparats" headsets. bara så jag kan snacka medans jag håller på med viktigare/roligare grejor en att hålla i en telefon.
Varför vill man ha en stor ful blinkande mojäng i örat?
Headsetet jag länkade till gör allt det ett sånt headset gör, men är dessutom diskret?
Okej, det jag länkade till gör inte så att man ser ut som Robocop, men det kan jag leva utan.
Behöver en ny stekpanna. Den ska inte kosta skjortan. Vad ska jag ha?
Enligt plus så hade ica den bästaste.
Under 200 spänn.
http://www.ica.se/ICAs-egna-varor/V...n/ICA-Cook--Eat/Annat-an-mat/Stekpanna-28-cm/
Attans, den funkar inte för induktion
Åkajj, får kika på den. Tack tack.
Attans, den funkar inte för induktion
Åkajj, får kika på den. Tack tack.
Jag har också skickat efter lite grejer. Fast från Dealextreme.
Beställde grejerna 9/26/2010 och statusen är "Waiting for Supplier". Hur långt tid ska det ta egentligen ?
Och vart har Dominator-Rocks tagit vägen föresten ?
//Kim
För i helvete: Det finns bara en sorts stekpanna, det stavas gjutjärn och förslagsvis inhandlas en svensk produkt vid namn Skeppshult.
Sen smakar maten gott, inte kemi.
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |