Jag behöver hjälp/ Jag har en fråga TRÅDEN!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Vad säger försäkrinngsbolaget när jag inte har något kvitto..?

Tja sitter och väntar på att Folksam skall svara... jag skall skadeanmäla min laptop, den är paj!

Men jag har slarvat bort kvittot :huvet vad säger F-bolaget då?

Jag vet att när brorsans digikamera krascha så behövde han inte visa upp någe kvitto!

Vad är mina odds att få ersättning samt hur många % kommer dem dra av på nypris på en ca 2 år gammal laptop.

Jävla telefonköer :huvet :huvet :huvet :huvet

Bespara mig kommentarerna om att den är stulen! För det är den inte!

Måste man spola ögonen när man har varit med om en bilolycka och airbagen har löst ut?
Tjejen skrotade nyss vår bil mot arslet på en lastbil och min hyresvärd tyckte att jag skulle ta henne till sjukan så att hon får spola ur ögonen.

Måste man spola ögonen när man har varit med om en bilolycka och airbagen har löst ut?
Tjejen skrotade nyss vår bil mot arslet på en lastbil och min hyresvärd tyckte att jag skulle ta henne till sjukan så att hon får spola ur ögonen.

Ja, och framför allt för att dokumentera att hon varit i en olycka ifall det blir problem med tex nacke framöver.

Är man äcklig om man som kille inte torkar sig efter att man har kissat?
Märk skillnad på att tvätta händerna och att torka sig. Och om Ja, gäller framifrån och bak även oss killar då?

Är det något fel på min laptop med tanke på att den är extremt varm till höger om "musmattan"?
Så varm så att det gör ont att ha handen där :( Fläkten går dessutom konstant, moderkortet är däremot helt nytt.

Är det något fel på min laptop med tanke på att den är extremt varm till höger om "musmattan"?
Så varm så att det gör ont att ha handen där :( Fläkten går dessutom konstant, moderkortet är däremot helt nytt.
Sitter just nu och steker upp lite ägg och bacon till frukost på min laptop så det ska nog vara så tror jag.

Jag hade också en varm dator med höga varv på fläktarna. När jag öppnade skiten så var det duktigt med damm som satt i luftkanalerna till fläktarna och på så vis hindrade luften att cirkulera och kyla. Kanske är så hos dig med?

Vet någon var man kan köpa "flaggor"?
Flaggor = tygaffisher, har flyttat och måste inreda:confused:

Kan jag ha fefferonis på min räkmacka?

Jag skall snart ställa mig och skala räkor.. på mackan skall jag ha sallad gurka parika och räkor förståss men :va men nu undrar jag om det kan bli smarrigt att klippa feff´s över mackan me´ :va :confused: :va

Skön tråd! Denna har jag missat.

Hursomhaver: Jag har målat golvlisterna nu igen efter att golvsliparen var här o gjorde sitt. Ty han kladdade nämnligen en del golvlack upp på listerna. Frågan lyder då: KOMMER DET LYSA IGENOM= JAG MÅSTE MÅLA EN GÅNG TILL? ALTERNATIVT: KOMMER DET FÅ DÅLIGT FÄSTE= FLAGNA?? :confused:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti