svar JA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad säger försäkrinngsbolaget när jag inte har något kvitto..?
Ring och fråga.
Måste man spola ögonen när man har varit med om en bilolycka och airbagen har löst ut?
Tjejen skrotade nyss vår bil mot arslet på en lastbil och min hyresvärd tyckte att jag skulle ta henne till sjukan så att hon får spola ur ögonen.
Ja, och framför allt för att dokumentera att hon varit i en olycka ifall det blir problem med tex nacke framöver.
Sitter just nu och steker upp lite ägg och bacon till frukost på min laptop så det ska nog vara så tror jag.Är det något fel på min laptop med tanke på att den är extremt varm till höger om "musmattan"?
Så varm så att det gör ont att ha handen därFläkten går dessutom konstant, moderkortet är däremot helt nytt.
Jag hade också en varm dator med höga varv på fläktarna. När jag öppnade skiten så var det duktigt med damm som satt i luftkanalerna till fläktarna och på så vis hindrade luften att cirkulera och kyla. Kanske är så hos dig med?Är det något fel på min laptop med tanke på att den är extremt varm till höger om "musmattan"?
Så varm så att det gör ont att ha handen därFläkten går dessutom konstant, moderkortet är däremot helt nytt.
Ja, vi åker nog in om ett par timmar när hon börjar känna vart hon har ont.
Är det något fel på min laptop med tanke på att den är extremt varm till höger om "musmattan"?
Kan jag ha fefferonis på min räkmacka?
Jag skall snart ställa mig och skala räkor.. på mackan skall jag ha sallad gurka parika och räkor förståss menmen nu undrar jag om det kan bli smarrigt att klippa feff´s över mackan me´
![]()
![]()
![]()
Dum idé.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra