Jag är ny medlem från Umeå - Säger hej!

Tja,

Eric heter jag. Betalade in medlemsavgiften till UMCC igår. Har nu i vår hittat tillbaka till asfalten via en liten omväg i skogen och på crossbanan men nu är jag som sagt tillbaka på hårt underlag igen!

//Eric

Jag är ju också medlem verkar det som.
hej hej :hej

Sådär... nu är jag medlem!
Knappade iväg medlemspengen till klubben alldeles nyss.

Var & tittade på klubben för ett par veckor sedan, minns jag inte helt fel så var det cbjörman som hade rundvandring med mej! :tummenupp

Hej ba.. första gången jag försöker mig på att skriva i ett forum och hoppas det inte blir helt fel. Blev med hoj i vintras och köpte mig en engelsk pärla vid namn TT600, ursprungligen skelleftebo men trivs bra i umeå trots de dåliga hockeylaget ;)

Absinthe skrev:
Hej ba.. första gången jag försöker mig på att skriva i ett forum och hoppas det inte blir helt fel. Blev med hoj i vintras och köpte mig en engelsk pärla vid namn TT600, ursprungligen skelleftebo men trivs bra i umeå trots de dåliga hockeylaget ;)

hhhmmm möjligtvis inte vattufallare!?

Hallå där, Tänkte man skulle kolla in denna tråd eftersom man flyttar ner till Umeå om ett par veckor.

Kommer från Skellefteå där jag kört hoj med SMCK och grabbarna, men måste tyvärr överge dom nu. Har läst lite och de verkar ju onekligen vara mer drag här än uppe i ske-å.

Tänkte iaf höra om man kan dyka upp på nån samåkning eller liknande så man får lära sig var man ska köra. ??

Lite offtopic då: Ingen som har eller vet av någon ledig lägenhet nära universitetet. Var ju inte de lättaste att hitta boende här.

Dyk upp nån tisdagkväll innan sju på kajen för där är det åkning. Både för medlemmar, blivande medlemmar och alla andra för den delen!
:tummenupp

Tjaba, betalade just in medl.avg., säger hej! Holmsundspöjk, inget hojkort än ( uppkörning den 30'e ),, hojen man har är en KTM SMC 660-04'a.. Haré gött! // Thomas

TjReal skrev:
Tjaba, betalade just in medl.avg., säger hej! Holmsundspöjk, inget hojkort än ( uppkörning den 30'e ),, hojen man har är en KTM SMC 660-04'a.. Haré gött! // Thomas

Välkommen :tummenupp

Hej hej!

Betalade just in medlemsavgiften efter att ha varit på min första tisdagskörning. (jag som körde en svart/röd GSX 600F).

Ska bli kul att lära känna lite nytt folk med motorcykelintresse!

Wagge skrev:
Hej hej!

Betalade just in medlemsavgiften efter att ha varit på min första tisdagskörning. (jag som körde en svart/röd GSX 600F).

Ska bli kul att lära känna lite nytt folk med motorcykelintresse!

Välkommen med, du lär inte ångra dig :tummenupp

Nu är det dags att bli medlem igen, håller på att flytta upp till umeå igen från skåne efter ett år...

Ska du börja på Skogaholms igen? Vi saknar fikabrödet!!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!