Jaaaa! Han Älskar Mig!!!! Är SÅ Glad!!!

Fan vikken cool kille :tummenupp
Trodde aldrig jag skulle få läsa nåt liknande på det här stället :Bugar

Men om vi ska falla in i stereotyper och så (och det ska vi såklart :tungan ) så är det ju så att lebtjejer kör HD-choppers, korrekt? Dikes on bikes osv. Är det isf så att gayhojkillar kör sporthoj (tänker på Bladen) :skrämd :D :va
Det skulle ju betyda att vi motardkillar är de enda sanna männen, karlakarlarna. Eller hur, hehe.

Vem blir först att slå ner den smashbollen....

Åh, men ett enormt stort mega Hurra på du då Burre!! :tummenupp
Det var ett lugnande besked :)

Åh! Grattis! :banana

En av mina bästa vänner e gay, o sen jag lärt känna honom har jag insett att jag har behov av en bög i mitt liv :) Jag kan snacka om allt med honom och vi spanar på killar ihop, kan de bli bättre? :banana
Fast tyvärr har han inte haft samma tur med kärleken som du.. :(

Visst är det skönt när vårkänslor innebär mer än att man kollar på tussilago.
Grattis :tummenupp

gladh

Hehe, vilken vitaminkick! Man blir ju alldeles glad när man ser att det trots allt finns lycka i världen! Grattis och lycka till i framtiden! :tummenupp

Grattis! :tummenupp

Apropå lila hojstöd så fick jag reda på igår att det nya modet för crossåkare är rosa! :tungan
Och, om jag inte ha fel så hade Jeremy McGrath sagt att man blir inte man förräns man åkt i rosa kläder!!!!! :D

Grattis, grattis! Själv så blev jag precis dumpad.. men jag kan väl va glad för din skull ändå! :tummenupp

Hohoho, fasen va gött!!!!

Nu kommer våren. Det märker man. Folk blir kära hit å dit, man kör hoj å det är snart grönt därute....

Jag är nog oxå kär! :banana

ChaosX skrev:
Grattis! :tummenupp

Apropå lila hojstöd så fick jag reda på igår att det nya modet för crossåkare är rosa! :tungan
Och, om jag inte ha fel så hade Jeremy McGrath sagt att man blir inte man förräns man åkt i rosa kläder!!!!! :D
nja, skall man tänka i dom banorna så kan man faktiskt lika gärna säga. Det krävs man för att ta en man :):):)

Grattis!
Det värmer att höra att kärleken fortfarande finns! :banana

Det här är konstigt... homosexuella får mer grattisönskningar än straights gör. Jag känner mig förtryckt. :D

Ne nu ska jag vara manlig och åka till industrin o jobba mig lite. :p

Grattis. :tummenupp

Jag blir så lycklig två till tjejer som blir över till oss hetro killar. Var länge emot homo folk men efter ett antal års funderande kom jag på att det vore bra om alla killar i hela världen utom jag var gay...... Tänk vilken kö av fina flickor det skulle va utanför min dörr :rolleyes:

Qwerty skrev:
Grattis. :tummenupp

Jag blir så lycklig två till tjejer som blir över till oss hetro killar. Var länge emot homo folk men efter ett antal års funderande kom jag på att det vore bra om alla killar i hela världen utom jag var gay...... Tänk vilken kö av fina flickor det skulle va utanför min dörr :rolleyes:
Äh, då skulle säkert tjejerna bli gay oxå ;)
/F.

ämne för ny poll???
hur många är straight/gay ?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...