Jaaaa! Han Älskar Mig!!!! Är SÅ Glad!!!

Grattis :)

En fråga bara, du har väl inget lila depåstöd??? :)


//R
 
Hahaha... nej, jag har inget depåstöd alls... men jag måste ha ett och tänker på fullt allvar skaffa just ett som är lila... Ingen som har ett till salu? :)
 
Kan passa på att lära er ett par saker om homovärlden... Vanliga öppna homosexuella är det absolut mest självutplånande släkte som existerar... enormt dryga människor med inställningen att alla är emot dem och att homoförtrycket och homofördommar är jättevanligt... den bubblan tänker jag slå hål på nu... Visst, det har varit så... men inte nu längre...

Och tro för guds skull inte att jag är någon av de där stackars satarna...
 
Burre skrev:
Kan passa på att lära er ett par saker om homovärlden... Vanliga öppna homosexuella är det absolut mest självutplånande släkte som existerar... enormt dryga människor med inställningen att alla är emot dem och att homoförtrycket och homofördommar är jättevanligt... den bubblan tänker jag slå hål på nu... Visst, det har varit så... men inte nu längre...

Och tro för guds skull inte att jag är någon av de där stackars satarna...
Det vet du ju naturligtvis redan, men "Gay" på SH har inget med homosexualitet att göra..
Grattis förresten. :tummenupp
 
Burre skrev:
Hehe gay på SH betyder nog mer an vad ni tror! *retas*
Tror jag oxo, kan ju lätt säga att hälften av killarna här är smygbögar......så nu vet ni iaf varför jag inte gillar skinnställ:)
Tänk då dom som predikar mest om att ha skinnställ på sig hehehehe dom e riktiga smygisar, själv föredrar jag dom som vågar kliva ur garderoben :)



//R:)
 
Ravetrancer skrev:
Tror jag oxo, kan ju lätt säga att hälften av killarna här är smygbögar......så nu vet ni iaf varför jag inte gillar skinnställ:)
Tänk då dom som predikar mest om att ha skinnställ på sig hehehehe dom e riktiga smygisar, själv föredrar jag dom som vågar kliva ur garderoben :)



//R:)

:tummenupp Men va fan är det du åker omkring i - i din avatar? Du ser ju ut som Mumintrollet :D
 
vafan ser det ut som, det är juh Hugh Hefners morgonrock som jag ärvt efter honom, skall även få ärva Playboy Mansion och e du snäll så kan du så smaska lite på brudarna där sen :)
 
Ravetrancer skrev:
vafan ser det ut som, det är juh Hugh Hefners morgonrock som jag ärvt efter honom, skall även få ärva Playboy Mansion och e du snäll så kan du så smaska lite på brudarna där sen :)


Härligt alternativ till läder. Mer sånt :tummenupp
 
Ravetrancer skrev:
hehehehe dom e riktiga smygisar, själv föredrar jag dom som vågar kliva ur garderoben :)



//R:)

Och vissa som kommer ut ur garderoben oavsett anledning brukar lämna morgon/badrocken (avataren) kvar där innan dom kommer ut :D
(Jag kunde bara inte låta bli :hihi )



Grattis Burre och jag tycker det är strongt att våga komma ut även här på SH :tummenupp Måste även vara skönt och fixa till det så här på vårkanten när saven stiger lite här och var :)
 
Last edited:
På allmän begäran... :tungan



No offence :hihi
Grattis!
 

Bifogat

  • Threadgay8.jpg
    Threadgay8.jpg
    18.1 KB · Visningar: 156
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top