Ravetrancer
Now even more badass!!!
Grattis 
En fråga bara, du har väl inget lila depåstöd???
//R

En fråga bara, du har väl inget lila depåstöd???

//R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det vet du ju naturligtvis redan, men "Gay" på SH har inget med homosexualitet att göra..Burre skrev:Kan passa på att lära er ett par saker om homovärlden... Vanliga öppna homosexuella är det absolut mest självutplånande släkte som existerar... enormt dryga människor med inställningen att alla är emot dem och att homoförtrycket och homofördommar är jättevanligt... den bubblan tänker jag slå hål på nu... Visst, det har varit så... men inte nu längre...
Och tro för guds skull inte att jag är någon av de där stackars satarna...
Tror jag oxo, kan ju lätt säga att hälften av killarna här är smygbögar......så nu vet ni iaf varför jag inte gillar skinnställBurre skrev:Hehe gay på SH betyder nog mer an vad ni tror! *retas*
Ravetrancer skrev:Tror jag oxo, kan ju lätt säga att hälften av killarna här är smygbögar......så nu vet ni iaf varför jag inte gillar skinnställ
Tänk då dom som predikar mest om att ha skinnställ på sig hehehehe dom e riktiga smygisar, själv föredrar jag dom som vågar kliva ur garderoben
//R![]()
Ravetrancer skrev:vafan ser det ut som, det är juh Hugh Hefners morgonrock som jag ärvt efter honom, skall även få ärva Playboy Mansion och e du snäll så kan du så smaska lite på brudarna där sen![]()
Therudeboy skrev:Burre jag minns en tråd du skapade när ni var ovänner för längesen och nu se att ni har det bra är kul så grattis mannen.
Ravetrancer skrev:hehehehe dom e riktiga smygisar, själv föredrar jag dom som vågar kliva ur garderoben
//R![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT