Jaaaa! Han Älskar Mig!!!! Är SÅ Glad!!!

Swedie skrev:
Det här är konstigt... homosexuella får mer grattisönskningar än straights gör. Jag känner mig förtryckt. :D

Ne nu ska jag vara manlig och åka till industrin o jobba mig lite. :p

Vad ska vi grattulera dig till?
Grattis Swedie till att fega ur med kassörskan :D

gladh

Supermoto skrev:
Fan vikken cool kille :tummenupp
...gayhojkillar kör sporthoj
...Det skulle ju betyda att vi motardkillar är de enda sanna männen ...
Vem blir först att slå ner den smashbollen....

Jösses, inget napp... ?

Faast detta är väl fel tråd att hävda att sporthoj-åkare INTE är gay kanske :D

I vilket fall, håller med, cool kille, och grattis till den nyfunna! e de vår nu då ?? ska man ställa på nu då ?? Får vi börja köööra nu då ?? :)

/XJR

smasseman skrev:
Det kunde man ju ge sig fan på. Det är alltså därför som firebladen fanns i lila.

Min kompis kör en FZR1000 som är under pågående rnovering. kolla in färlgarna...

Bifogat

• lillfzr.JPG
    lillfzr.JPG
    67.6 KB · Visningar: 66
Last edited:
Burre skrev:
BARA TVUNGEN ATT SKRIKA UT MIN ENORMA GLÄDJE!

Förlåt alla... nej, detta är inte något projekt från homolobbyn att få bort folks fördommar... homolobbyn kan dra åt helvete...

Hur som helst... efter 6 månader fick jag höra det! Jag har iofs kanske misstänkt det ett tag... men i alla fall... nu VET jag...

Haha världen ler mot mig!

du kanske ska svara på pollen så att 0% :aren försvinner
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=36621

// TOK :fyllisar

Teo skrev:
Min kompis kör en FZR1000 som är under pågående rnovering. kolla in färlgarna...
Hhehehe, det är en härlig färg-era det finns på FZR:erna... KOlla in min. Den är så lila å så skön...

Fast rejält sketen här...

:kär

Last edited:
Fan va strongt att du vågar exponera dig på det sättet. Om fler homosexuella hade varit lika öppna om sin läggning så hade kanske fördomarna varit mindre?

Grattis till dig iaf. :tummenupp

Själv bor man i Sveriges homvänligaste stad, vad det nu betyder. Har dock ingen i min bekantskapskrets som är ÖPPET bög. Har dock mina aningar :gnissla

Jag blir också impad av att du vågar gå ut med det på forumet Burre! Häftigt gjort tycker jag när 89% består av män, varav vissa är extremt rädda för homosexuella..

Själv känner jag två stycken killar som är homosexuella.
Så stort GRATTIS till dig, kärleken är underbar och det är förträffligt fantastiskt att vara kär! :yoparty
Lycka till i livet! Är du givare eller tagare förresten? ;)

Burre, jobbar du på OKQ8 bilägarnas i ösd? Tycker du var misstänkt lik en som jobbar där på bilden i i medlemsbildstråden.....men jag kanske behöver tvätta glasögonen :D :D

Jaha. Det är inte konstigt att jag och Jannica är polare eftersom vi tänker exakt samma saker. Hon skrev precis vad jag tänkte.

För dig är det förstås världens mest naturliga sak, men det är först när man börjar snacka om det som världens mest naturliga sak, som det verkligen kan bli det för alla. Jag förstår dig. Jag gillar också killar. Och tjejer. Alla som är charmiga och har personlighet, helt enkelt.

Ja... det är jag :)

Snygg, trevlig och kunnig... eller hur? :)

nickname skrev:
Burre, jobbar du på OKQ8 bilägarnas i ösd? Tycker du var misstänkt lik en som jobbar där på bilden i i medlemsbildstråden.....men jag kanske behöver tvätta glasögonen :D :D

Macho Woman skrev:
Jaha. Det är inte konstigt att jag och Jannica är polare eftersom vi tänker exakt samma saker. Hon skrev precis vad jag tänkte.

Du är så go o snäll Jenny! :kiss
[sorry spammet, blev så till mig i gasen när vi snacka kärlek här, måste bara tala om för superbruttan att hon är så snäll]

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman