Jörgen 40 bast?

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Ort
Vallentuna
Hoj
SV650S
Stort GRATTIS Jörgen !! :födelseda

Jag vet att det finns ett liv efter 40 också. Av egen erfarenhet.

Klart man vill ha lite uppvaktning... Det är när folk börjar glömma bort ens födelsedag som dom börjar bli gamla. :D
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Gratulerar!
Skönt att höra att det finns fler som är lika senildementa som jag som också
brukar glömma min födelsedag... :D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Nähä? Varför sköts det inte mer kanon då? Vid dammen vid Mc Donald's hade ju varit najs.

Grattis då.

Pelle hade blivit helt till sig i trasorna :p

Jag skäms att jag inte höll koll på detta...Supergrattis Jörgen.
Stiligaste 40åringen på HD i Sverige :yoparty (det är bara för att george Clooney har en HD också och är runt 40)..annars hade det varit världen ;))
 

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Ort
Tyresö
Hoj
VN800 & GPZ900R
Sällar mig till dom som välkommnar in en ny medlem i den gyllene åldern av halv-åttio :D (ja, jag är 42 så jag får säga så :tungan )

Stort GRATTIS!
/Danne
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Tack!


Din illbatting!
spank.gif



Tack!!! :krama

Gratulerar.
Själv har jag flera månader kvar till 40.
Det är läääänge dit.

Tack!!
Hahaha! Ja jag misstänkte att du hade begynnande 40-årskris när jag såg dig starta denna tråd för att kontemplera över det lämliga i SH-medlemskapet! :hihi http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=162112

Nu lyssnar jag på gammal Sabbath och festar själv. Det är faktiskt bäst!
Du vet vad du har att vänta :tungan

/J


Tack!

Grattis grattis :fyllisar

Tack!

Lite nyfiken på din avatar, vad menas med liten R1?
Det uttrycket måste reta många habbade testosteronkillar! :hihi
/J

Grattis på dig Jörgen!!

:tummenupp

Tack!
Nu när jag uppnått hederlig ålder så ska jag försöka att byta kallingar lika ofta som du byter hoj din kapitalist!! :7peta ;)

/J
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Va f-n sååå dj--a gammal ?
grattis Gubbe :yoparty

EN Kanon ägare till ,Sitter precix å laddar papphylsor med Svartkrut no 7 till min pjäs, visserligen bara en 24 mm men smäller gör det.
Har du placerat din på båten rätt förut ?

Själv har jag bara skrämt ihjäl grannarna med mina kl 0000 saluter i nån vecka nu

Tack! Ditt HD-as! :tungan

Jag har 20 mm. Jag gör ca 15 skott på ca 2 dl svartkrut. Jag ligger på max av vad eldröret tål. Man ska inte stoppa i mer i en 20 mm:s gjutjärns- eller bronskanon (som min).

Det blir splitterfara för lyssnarna då :näsblod

GRATTIS Grabben!!!:cpparty
ditt försvars tal låter som mig ungefär...VEM FAAAN BRYR SIG OM FÖDELSEDAGAR.....Man blir ju bara äldre..
GRATTIS igen då.

Tack!
Av de hojpolare jag åker med så är du faktiskt den jag känner mig tryggast att ligga bakom när vi åker fort. Du vet verkligen hur man åker fort på allmän väg. Du har förmågan att ana farofyllda situationer. När ditt bromsljus tänds så tänds som regel mitt.

Kram!
J

åh-fy-fan... lever man så länge?

Grattis mannen :)

ring när du är i krokarna!

-@

Lever och lever... Jag har jämn och slät avföring skrev läkaren i protokollet vid bäddänden under den senaste ronden...

Tack!!

Kram
/J


Tack! :krama

Varje gång jag ser din avatar funderar jag på att konvertera. Jag gillar muskler! ;)

Stort GRATTIS Jörgen !! :födelseda

Jag vet att det finns ett liv efter 40 också. Av egen erfarenhet.

Klart man vill ha lite uppvaktning... Det är när folk börjar glömma bort ens födelsedag som dom börjar bli gamla. :D
Tack!
Men jag tycker det är så skönt att få stå vid sidan av livets bar och iaktta.

Kram!
J

Stort grattis på födelsedagen!! :yoparty

Tack!
Du har glatt mig mycket med ditt initiativ på Barkarby och Bromma! Nu när vi inte ens har kvar Tullinge så tycker jag det är så skönt att få träna starter på era evenemang!

Jag drömmer om en tidtagningsutrustning. Så Stockholm kunde ha lite hojdragracing som det en gång var.

Kram!


Tack!!
En vacker dag ska jag lära mig att åka på slangen som du! Grrr! ;)

/J

Gratulerar!
Skönt att höra att det finns fler som är lika senildementa som jag som också
brukar glömma min födelsedag... :D

Tack!!!
Det hedrar dig!
Man borde fira den dag man lärde sig vara ödmjuk istället. Du skulle ha fler bemärkelsedagar än mig att fira då!

/J
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Tack!

Du är en kaxig man ! Jag hoppas du blir förälskad i en sträng kvinna! Så jag slipper ta ner dig på jorden!;)

Pelle hade blivit helt till sig i trasorna :p

Jag skäms att jag inte höll koll på detta...Supergrattis Jörgen.
Stiligaste 40åringen på HD i Sverige :yoparty (det är bara för att george Clooney har en HD också och är runt 40)..annars hade det varit världen ;))
Tackl!!

Pelle är min idol! Han stod på Svea redan när jag gled in för första gången på min Kawa 500cc trepip 1985. Det finns ingen större hojentusiast än honom i min bekantsskapskrets. The rest are merely hangarounds!

Jag gillar dig!

/J

Sällar mig till dom som välkommnar in en ny medlem i den gyllene åldern av halv-åttio :D (ja, jag är 42 så jag får säga så :tungan )

Stort GRATTIS!
/Danne

Tack!!
Smickrare där! ;)
Vi ska bränna ett bra tag till!

/J


Tack!!

Du är en av de som jag tycker gör stor nytta här på forumet. När du självuppoffrande vågar ge dig in i diskussioner som domineras av de med mindre vetande.

Som inbiten tvåtaktsmupp gillar jag din avatar!

/J
 
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Nejvafan! Jag har helt missat att gratulera! Grattis som fan! :)

Det ryktas att efter 30 så vänder det och sen blir man bara yngre igen. Stämmer det? Du borde vara 20 igen nu alltså :tummenupp
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nejvafan! Jag har helt missat att gratulera! Grattis som fan! :)

Det ryktas att efter 30 så vänder det och sen blir man bara yngre igen. Stämmer det? Du borde vara 20 igen nu alltså :tummenupp
Tack!!!

Ja det är heelt korrekt! Äntligen blir det lättare att ursäkta mina valkiga händer med fröken höger! ;)

/J
 

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
Tack!!
Hahaha! Ja jag misstänkte att du hade begynnande 40-årskris när jag såg dig starta denna tråd för att kontemplera över det lämliga i SH-medlemskapet! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=162112

Nu lyssnar jag på gammal Sabbath och festar själv. Det är faktiskt bäst!
Du vet vad du har att vänta

/J

40 års kris? jodu. Hela mitt motorcyklelåkande är ett renodlat "40årskrishittepå"... enligt min sambo.
Hon kanske har rätt igen. Även om jag naturligtvis inte visar det öppet hemma.

Vi kanske ses på någon körning framöver.
MVH Robert.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Tack!
Du har glatt mig mycket med ditt initiativ på Barkarby och Bromma! Nu när vi inte ens har kvar Tullinge så tycker jag det är så skönt att få träna starter på era evenemang!
Jag drömmer om en tidtagningsutrustning. Så Stockholm kunde ha lite hojdragracing som det en gång var.
Kram!

Tack själv! Det värmer i hjärtat o höra!
Man vet aldrig vad som händer, det enda jag vet är att ingenting är omöjligt och det är bara jobba hårt mot målet.
Kram kram!
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Har du fyllt år? Men grattis i efterskott då!

40 bast föressten? :D F*n va ung jag känner mig nu! :rofl :wiggle :såjaponken
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Åhh, jag har missat denna tråd helt!

Grattis igen Jörgen! Jag hoppas du får finna kärleken i år så du slipper spendera dina nästa 40 år som singel! Du är en snäll och fin kille ju! :krama
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Har du fyllt år? Men grattis i efterskott då!


40 bast föressten? :D F*n va ung jag känner mig nu! :rofl :wiggle :såjaponken
Tack!! :)


Förvisso, men du har sålt båten och är på väg in i radhus och ekorrhjul. Jag står alltjämt på bakbenen :såjaponken ;)

/J

Nämenvafanedesomhänt??

Grattis i efterskott då!!

Ps. Trodde faen du va äldre! :tungan

Tack !!!

Men iaf inte lika gammal som du ditt skrynklo, eller? ;)
Det är nog vår dåliga täckning som gör att vi ser äldre ut, forskarna säger att trädgränsen kommer att krypa uppåt tack vara global warming. Det kanske funkar på våra skallar också?

/J
 
Last edited:
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top