Jörgen 40 bast?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nähä? Varför sköts det inte mer kanon då? Vid dammen vid Mc Donald's hade ju varit najs.

Grattis då.
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Nähä? Varför sköts det inte mer kanon då? Vid dammen vid Mc Donald's hade ju varit najs.

Grattis då.

Det hade nog funkat. Nu när han har lämnat HD-n hemma så hade man ju faktiskt kunnat höra kanonen :hihi

Grattis Jörgen!
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Grattis dårå!!! :cpparty :)

Jag stod och snackade med karlskrället efter 12:gnissla . Inte knyst om födelsedagen! :ajjabajja
 

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Midsommarkransen
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Grattis!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis din Förtis:tummenupp ! Njäe ödmjuk man det där:fakta . Eller så är det kanske inget man vill berätta om man har lite ålders noja kanske:gnissla .
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tack allihop!! :krama

Jag brukar inte fira mina födelsedagar, eller rättare sagt jag brukar vara till sjöss med båten ett par veckor om sommaren och tillse att de omfattar det kritiska datumet :hihi Denna gång har dock händelser fått mig att dröja kvar i stan ett par dagar mer än jag brukar av min semester.

Eftersom jag varit ledig sedan två veckor och därför helt tappat kollen på dagens datum så var det, tro det eller ej, först när jag fick ett grattis-SMS från Kapten efter 12-slaget inatt som jag kollade i almanackan och insåg att den 26:e var idag! Ni har ju bättre koll än jag! :mad:

Så till mitt försvar, Fille mfl som kände sig blåsta: jag hade själv ingen aning! :tungan

Nu måste jag snabbt proviantera träbåten och fly ut på böljan!

Jag har ingen åldersnoja, min ovilja till eget födelsedagsfirande grundar sig helt på det faktum att jag saknar förmåga att komma ihåg andras födelsedagar. :huvet Vad vore mer pinsamt än att låta sig uppvaktas för att sedan glömma att uppvakta?

Nu när ni kommit på mig så kan vi förstås styra upp ngt skoj vid ett senare datum. Typ åka hoj eller tändkulecruise under stadens broar om ngn av er skulle ha tid. Jag har krut för 15 skott till med kanonen. Jag lovar att se till att inte använda upp alltihop under min semesterledung med båten. Så vi kan visst dunka iväg lite fler skott i sommar. Men helst då över vidare stockholmsfjärdar än Sveadonken-dammen Mattias! :gnissla

För den händelse jag hade haft anlag för åldersnoja och 40-årskris så kan jag försäkra er att jag hade blivit lugn av att ha såna ogubbiga dårar som vännerna Kapten, Lorden, Fille, Dr Bike, KamikazeKid, Snail mfl före mig i spåret! :yoparty


Tack!!

Kram
Jörgen
 

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
Gratulerar.
Själv har jag flera månader kvar till 40.
Det är läääänge dit.
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Tack allihop!! :krama
-------
---- Jag har krut för 15 skott till med kanonen. Jag lovar att se till att inte använda upp alltihop under min semesterledung med båten. Så vi kan visst dunka iväg lite fler skott i sommar. Men helst då över vidare stockholmsfjärdar än Sveadonken-dammen Mattias! :gnissla

För den händelse jag hade haft anlag för åldersnoja och 40-årskris så kan jag försäkra er att jag hade blivit lugn av att ha såna ogubbiga dårar som vännerna Kapten, Lorden, Fille, Dr Bike, KamikazeKid, Snail mfl före mig i spåret! :yoparty


Tack!!

Kram
Jörgen

Va f-n sååå dj--a gammal ?
grattis Gubbe :yoparty

EN Kanon ägare till ,Sitter precix å laddar papphylsor med Svartkrut no 7 till min pjäs, visserligen bara en 24 mm men smäller gör det.
Har du placerat din på båten rätt förut ?

Själv har jag bara skrämt ihjäl grannarna med mina kl 0000 saluter i nån vecka nu
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Tack allihop!! :krama

Jag brukar inte fira mina födelsedagar, eller rättare sagt jag brukar vara till sjöss med båten ett par veckor om sommaren och tillse att de omfattar det kritiska datumet :hihi Denna gång har dock händelser fått mig att dröja kvar i stan ett par dagar mer än jag brukar av min semester.

Eftersom jag varit ledig sedan två veckor och därför helt tappat kollen på dagens datum så var det, tro det eller ej, först när jag fick ett grattis-SMS från Kapten efter 12-slaget inatt som jag kollade i almanackan och insåg att den 26:e var idag! Ni har ju bättre koll än jag! :mad:

Så till mitt försvar, Fille mfl som kände sig blåsta: jag hade själv ingen aning! :tungan

Nu måste jag snabbt proviantera träbåten och fly ut på böljan!

Jag har ingen åldersnoja, min ovilja till eget födelsedagsfirande grundar sig helt på det faktum att jag saknar förmåga att komma ihåg andras födelsedagar. :huvet Vad vore mer pinsamt än att låta sig uppvaktas för att sedan glömma att uppvakta?

Nu när ni kommit på mig så kan vi förstås styra upp ngt skoj vid ett senare datum. Typ åka hoj eller tändkulecruise under stadens broar om ngn av er skulle ha tid. Jag har krut för 15 skott till med kanonen. Jag lovar att se till att inte använda upp alltihop under min semesterledung med båten. Så vi kan visst dunka iväg lite fler skott i sommar. Men helst då över vidare stockholmsfjärdar än Sveadonken-dammen Mattias! :gnissla

För den händelse jag hade haft anlag för åldersnoja och 40-årskris så kan jag försäkra er att jag hade blivit lugn av att ha såna ogubbiga dårar som vännerna Kapten, Lorden, Fille, Dr Bike, KamikazeKid, Snail mfl före mig i spåret! :yoparty


Tack!!

Kram
Jörgen

GRATTIS Grabben!!!:cpparty
ditt försvars tal låter som mig ungefär...VEM FAAAN BRYR SIG OM FÖDELSEDAGAR.....Man blir ju bara äldre..
GRATTIS igen då.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
åh-fy-fan... lever man så länge?

Grattis mannen :)

ring när du är i krokarna!

-@
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top