Jörgen 40 bast?

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Tack!! :)


Förvisso, men du har sålt båten och är på väg in i radhus och ekorrhjul. Jag står alltjämt på bakbenen :såjaponken ;)

/J



Tack !!!

Men iaf inte lika gammal som du ditt skrynklo, eller? ;)
Det är nog vår dåliga täckning som gör att vi ser äldre ut, forskarna säger att trädgränsen kommer att krypa uppåt tack vara global warming. Det kanske funkar på våra skallar också?

/J

Men hallå, jag har en storebrorsa, han fyllde oxå 40 nu i sommar!! :D
Vad det gäller dålig täckning så hänbvisar jag till Comviq, jag ser inte äldre ut pga tunnhårighet bara mer erfaren..:rolleyes:
Trädgränsen är för långt härifrån för o bry sig om, men med global uppvärmning lär vi ju få längre hoj o båtsäsong, vad sägs om det??
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Men hallå, jag har en storebrorsa, han fyllde oxå 40 nu i sommar!! :D
Vad det gäller dålig täckning så hänbvisar jag till Comviq, jag ser inte äldre ut pga tunnhårighet bara mer erfaren..:rolleyes:
Trädgränsen är för långt härifrån för o bry sig om, men med global uppvärmning lär vi ju få längre hoj o båtsäsong, vad sägs om det??

Jag veeet att du är tjettifem! Jag bara retas :)

Ja det kan bli fint!

Grattis då i efterskott:tummenupp :yoparty

Tack!!!

Din hoj är det värsta effektmonster jag sett köras på sthlms gator någonsin. :yoparty

/J
 
Last edited:

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Gratinerar i efterskott på högfärdsdagen!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Grattis till din födelsedag!!!
Vem hade kunnat ana att Sothoran släpade runt på nästan en jämnårig ;)

// Ullis
 
Last edited:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Här måste ju jag också skriva!

Grattis!

Vi får samla ihop några sh-rävar och ta den där båtturen nån dag!
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Hade också missat det här totalt.. Men man får till o gratulera så hjärtligt i efterskott!!! :tummenupp

Kommer ihåg när pappa min fyllde så :näsblod :D
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Lite sent kanske...

...men vafan:

KRATTIS killen :) :Rockbanan :Rockbanan :hojharley
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Grattis till din födelsedag!!!

Vem hade kunnat ana att Sothoran släpade runt på nästan en jämnårig ;)

// Ullis


Tack!!

Ja jag hade hoppats att tånaglarna skulle hade fossilerats vid denna höga ålder, så att man slapp klippa dem. Men det var ju en lögn. :( Håret har ju iaf redan lugnat ned sig :)

Kram

Här måste ju jag också skriva!

Grattis!

Vi får samla ihop några sh-rävar och ta den där båtturen nån dag!

Tack!!

Ja gärna, det vill jag gärna!
Själv är jag kass på att samla ihop bara :gnissla Men båten är ship-shape. bara att åka!

Hade också missat det här totalt.. Men man får till o gratulera så hjärtligt i efterskott!!! :tummenupp

Kommer ihåg när pappa min fyllde så :näsblod :D

Tack!! :krama
Hoppas du fått vara ute lite i solen i sommar.

Det minns jag när min far gjorde också, tror du jag är senildement redan :tungan

/J
 
Last edited:

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Trångsund
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Ooh! Smicker!! :trixie

Tack!! Du får trycka en tröja med anledning av renoveringen och återuppstarten av din hoj! "Old Katanas never die, they just go faster" :hihi

/J

Är ju en idé, har sett den förut... fast med 'Old Suzukis never die, they just get faster'...:tummenupp

O snabb är den så det räcker för en gamling som jag allt. Ska bara snygga till gasarna som krånglar en aning så man kan varva ur ordentligt. Eller som Peter(SH=Biker66)sa i kväll. Det är vid 6k som tivolit börjar, och just där så krånglar det lite för mig nu:D
/U
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Tack!!.... Snoris! :rullandeu :tungan

Hoppas att du haft en skön sommar so far!

/J

Jorå tackar som frågar, kan inte klaga...det har inte blivit mkt gatåka av dessvärre men ett par banstyrningar har jag lyckats klämma in :tummenupp :)

Själv då? Hur går sothoran?
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
Tillbaka i verkligheten efter fyra veckors semester i norrland, och har tyvär missat denna tråd.

Får passa på att gratta i efterhand och hoppas du lagt på dig några tårt-kilon så du får ner all den där goa kraften i backen på onsdag om du dyker upp.

Då skall jag försöka få till en riktig go filmsnutt på ditt livs repa.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jorå tackar som frågar, kan inte klaga...det har inte blivit mkt gatåka av dessvärre men ett par banstyrningar har jag lyckats klämma in :tummenupp :)

Själv då? Hur går sothoran?


Banåkning låter kul! Jag har ännu inte kört min hoj på storbana. Men det ska bli av!

Jo jag har ju haft lite downtime efter att kopplingen slirade sönder sig för någre veckor sedan. Men nu har jag fått alla delar utom nya stålskivor och lameller. De ska vara på väg från Barnett och kommer förhoppningsvis på fredag. Så med lite flyt har jag hojen ihop på lördag för en provtur. Men luttrade som vi gubbar är så vet vi ju att det i såna fall lär komma ett noggrant regnväder på lördag. :hihi

/J

Tillbaka i verkligheten efter fyra veckors semester i norrland, och har tyvär missat denna tråd.

Får passa på att gratta i efterhand och hoppas du lagt på dig några tårt-kilon så du får ner all den där goa kraften i backen på onsdag om du dyker upp.

Då skall jag försöka få till en riktig go filmsnutt på ditt livs repa.

Tack!!

Hoppas att din norrlandssemester var stärkande.

Jag får de sista delarna till kopplingen tidigast på fredag tyvärr, så jag får nog tyvärr vara panelhöna på onsdag :(

Men jag ska kolla på din film! :)

/J
 
Last edited:
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top