Vad är detta för skitprogram? Skiten funkar bara var tionde gång, max!
Hänger sig efter att man knappat in lösenordet och man trycker enter... Har avinstallerat, installerat, avinstallerat, installerat.. Kört i kompatibilitetsläge hit och dit, administratör, testat via annan webbläsare osv..
Skiten hänger sig direkt när man ominstallerat det. Ja, det är fel å varje sätt det kan vara.. Sen är det roliga att det dagen efter kan funka perfekt.



Är det någon annan som också är förbannad på detta skitprogram? Visa lite sympati
Hänger sig efter att man knappat in lösenordet och man trycker enter... Har avinstallerat, installerat, avinstallerat, installerat.. Kört i kompatibilitetsläge hit och dit, administratör, testat via annan webbläsare osv..
Skiten hänger sig direkt när man ominstallerat det. Ja, det är fel å varje sätt det kan vara.. Sen är det roliga att det dagen efter kan funka perfekt.



Är det någon annan som också är förbannad på detta skitprogram? Visa lite sympati



