Jävla bankid-helvete!

Man kanske kan lägga ut räkningsbetalandet på entreprenad? :fattartil
 
Bank-id funkar fint på win7/64, har faktiskt inte haft några problem alls.
Jag installerade mitt första bank-id i en annan katalog än den som föreslogs och då strulade det rätt rejält så det var bara att göra om och installera där bank-id ville.
 
Bank-id funkar fint på win7/64, har faktiskt inte haft några problem alls.
Jag installerade mitt första bank-id i en annan katalog än den som föreslogs och då strulade det rätt rejält så det var bara att göra om och installera där bank-id ville.
Jo, här funkar det fin fint ibland. Ibland kan det funka perfekt en hel vecka eller två. Sen kan det vara omöjligt att logga in lika länge då programmet hänger sig så fort det startar.....
 
Funkar problemfritt på våra PC med Firefox och Win XP x86 eller Win 7 x64.

Windows brandvägg, Defender, säkerhetscenter, action center och allt vad de nu heter är avaktiverade - och ersatta med bättre - om det nu har någon betydelse.
 
Nu funkar skiten. Lösningen?

Jag surfar via 3g-dongel. Slår jag på det trådlösa nätverkskortet funkar det. :lol: :huvet
 
Nu funkar skiten. Lösningen?

Jag surfar via 3g-dongel. Slår jag på det trådlösa nätverkskortet funkar det. :lol: :huvet

Är det en Telenor-dongel? Jag lånade en sån av morsan när jag o brorsan skulle åka tåg för några månader sen. Så fort man kopplade i skiten hängde sig datorn. Direkt och det var samma med både PC:n och Mac:en. Det blev ingen surfning den resan. :(
 
Är det en Telenor-dongel? Jag lånade en sån av morsan när jag o brorsan skulle åka tåg för några månader sen. Så fort man kopplade i skiten hängde sig datorn. Direkt och det var samma med både PC:n och Mac:en. Det blev ingen surfning den resan. :(
Nopp, min är en gammal jäkel från 3.


Förtydligande. Jag surfar fortfarande via 3g-dongeln, fast med det trådlösa nätverkskortet påsalaget. Mysko fel...
 
Länge använde jag endast Linuxdatorn vid räkningsbetalning för att det funkade bättre att köra Opera på linux som låtsades vara IE på XP än att köra IE på XP... :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top