GSXR1100R skrev:Pizzaräcern dog efter 100 mil, Barchettan spydde ut all olja idag, varför köper man Italiensk mög![]()
Fiat & Ducati kommer ifrån samma land...
FIX IT AGAIN TONY!!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Pizzaräcern dog efter 100 mil, Barchettan spydde ut all olja idag, varför köper man Italiensk mög![]()
Fiat & Ducati kommer ifrån samma land...
Robban_C skrev:Jag har lagt åtskilliga tusentals mil i gamla nedgångna 125, 126, 127, 128, 128 3p, X1/9 och Ritmo.
Ja men de håller iallafall hysfat o delar kan man få gratis på skroten..Robban_C skrev:Rostskyddets kvalitet är inte det allra bästa men köp istället en Volvo för dubbla pengen (om du tror dom rostar mindre) istället för att beklaga dig över att ett av marknadens billigaste fabrikat inte håller riktigt samma kvalitet som de dyrare.
kajlyl skrev:Tacka vet jag Tysk kvalitet... synd att det inte finns några tyska motorcyklar![]()
Kiosken skrev:Ja men de håller iallafall hysfat o delar kan man få gratis på skroten..
Känner en som haft en FIAT, den harvererade..
Har ägt 2 st 240. Bra bilar men törstiga. Har nu en 740 gl, som jag kört snart 3000 mil, som jag lagt ner 300 kr på reservdelar.. plus en service ca 300 kr relativt snål un´der litern..
Kiosken skrev:Ja men de håller iallafall hysfat o delar kan man få gratis på skroten..
Känner en som haft en FIAT, den harvererade..
Har ägt 2 st 240. Bra bilar men törstiga. Har nu en 740 gl, som jag kört snart 3000 mil, som jag lagt ner 300 kr på reservdelar.. plus en service ca 300 kr relativt snål un´der litern..
97 och den va nyrenoverad...Mingves skrev:Vilken årsmodell har du?
//M
Gör bilar, inte hojjar!Yoshi_gixxeRR skrev:BMW...
![]()
.../Yoshi
GSXR1100R skrev:97 och den va nyrenoverad...
kajlyl skrev:Gör bilar, inte hojjar!
GSXR1100R skrev:Går på 3 månaders garantin
Qwerty skrev:Har en Nissan som jag lagt ut 200:- på och kört 2000mil med. En Inca som jag kört 3000mil med och lagt ner 1500:- i service(stämplad bok okey har bra pris på service). Men vad har det med Fiat och göra??
Det säger väl allt. Dynga. Grattis.GSXR1100R skrev:97 och den va nyrenoverad...
Casca skrev:Är inte 127an en såndär polski-fiat, sådan som Dee_Cati postade bild på ?
Hur som helst så hade farfar en 124 Sport. Riktigt skoj bil faktiskt, hur rolig att köra som helst och ganska ovanlig. Den överlevde ganska länge fast rosten tog den till slut
... å Greta 137 kgGSXR1100R skrev:Ny packbox på veven, ny kamrem och si på fan om inte liket lever, nu ska jag ut och cruisa i sommarvärmen, en mjukglass och ac/dc i cd:n![]()
Ulla.Sweedo skrev:... å Greta 137 kg![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |