Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men sälj för fan, du ju värre än dyngford-Chrille.GSXR1100R skrev:Efter nästan 25 mil så läcker pizzamöget olja igen ur den nya packboxen![]()
Garantijobb igen, det vore väl f-n om det inte ska bli tätt nästa gång, annars får det bli en Volvo B-20 motor konverteringvalmers skrev:Men sälj för fan, du ju värre än dyngford-Chrille.
Boka tid för en tredje reparation direkt. Om en vecka eller så.GSXR1100R skrev:Garantijobb igen, det vore väl f-n om det inte ska bli tätt nästa gång, annars får det bli en Volvo B-20 motor konvertering
Om den brakar igen så köper jag en Transit istället....valmers skrev:Boka tid för en tredje reparation direkt. Om en vecka eller så.
FORD=FyraOrdentligaReparationerDagligenGSXR1100R skrev:Om den brakar igen så köper jag en Transit istället....
Inte jag som skruvar, men det suger att ha cabben på verkstad när solen skinerStrider skrev:Köp en Mazda MX-5 så får du mer tid över.
tobbeviking skrev:FORD=FyraOrdentligaReparationerDagligen![]()
//Tobbe
GSXR1100R skrev:Barchettan .....
Kiosken skrev:Ja visst minns vi kvalitetsvagnar som 124, 127 m.m..
Och lancia delta eller vad den hette. Dom rullar ju fortfarande på våra vägar eller..
Nä just det de rostade sönder på något år eller skar efter sådär 6000 mil...
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |