Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej Bullen,
jag har inte Facebook och jag vägrar gå med i skiten, kommer jag att överleva?
Kommer jag kunna rösta och deklarera? Kommer jag att få hämta mitt barn på dagis?
Kan någon twittra, blogga eller gilla detta inlägg så jag får ett svar förankrat i verkligheten?
Shit, men det som är bra med pensionärsjävlarna är att de fortfarande står med båda fötterna på jorden och har lite humor kvar.Tyvärr finns det inget att göra åt saken längre. Du är redan för sent ute och skulle skaffat ett Facebook-konto för längesen.
Även om du registrerar dig direkt så blir det väldigt svårt, för att inte säga omöjligt för dig att komma ifatt informationsåldern.
Förtidspensionering och en snabb anmälan till pensionärsjävlarna är att rekommendera.
![]()
Hej Bullen,
Kommer jag kunna rösta och deklarera? Kommer jag att få hämta mitt barn på dagis?
Kan någon twittra, blogga eller gilla detta inlägg så jag får ett svar förankrat i verkligheten?
Hej Bullen,
Är det för att jag inte har fejsbook som du talar om mig i tredje person. Finns du inte på fejsbook så finns du inte alls?Haha, och nu vände detta till en almän "Mobba-Maverick-tråd".
Jag giiiillar det
EDIT: Man kanske skulle gjort som man gör när man reggar domäner:
Registrera ett FB-konto i hans namn, lägga ut foton och händelser på honom, lägga till hans vänner och till slut sälja kontot till honom![]()
Det är det vi andra kallar lättsvängd och lätthanterad med mycket feedback.Maverick jag har nu testat Daytonan, och det var verkligen inget för mig. Kände mig som en elefant på en enhjuling i vinterblåst
allar lättsvängd och lätthanterad med mycket feedback.![]()
Är det för att jag inte har fejsbook som du talar om mig i tredje person. Finns du inte på fejsbook så finns du inte alls?
Fast jag tror mer på denna teorin:
"Hänger du mycket på Facebook har du kanske dålig självkänsla. Det påstår en kanadensisk forskare.
Forskaren Soraya Mehdizadeh är verksam vid York-universitetet i Toronto i Kanada. Där har hon synat hundra Facebook-användare på flera sätt.
En del har gått ut på att testa i viken grad försökspersonerna uppvisat narcissistiska drag och dålig självkänsla: man har graderat hur mycket försökspersonerna framhävt sig själva som extraordinärt förtjänstfulla och deras intresse för att spegla sig i andras ögon.
Man har också mätt hur aktivt de skötte sin profil på Facebook – och fann ett samband.
De kvinnor som lade mycket tid på att lägga ut bra bilder på sig själva och de män som ofta uppdaterade sin Facebookprofil med ord, visade sig ha större inslag av narcissism i personlighetstestet. Folk med dålig självkänsla kollade sin profil med tätare intervaller."
http://www.sydsvenskan.se/kultur-oc...en-sjalvkansla---da-finns-du-pa-Facebook.html
Det är det vi andra kallar lättsvängd och lätthanterad med mycket feedback.![]()
Toktaggat?!???Micke..... om du bara visste hur mycket bilder jag toktaggat på FB av dig![]()
Jag tror du ska akta dig för fejsbook, se hur det kan gå:Vi "spionerar" på dig redan här på sporthoj.com. Bättre om du reggar FB-konto så vi får en uppdatering varje gång du gör något dumt
Kom igen nu. Jag kan t.o.m. gå med att acceptera din vänförfrågan![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |