Kuritas
Mansplaining MC
Vem anser du bär ansvaret för konflikten mellan Israel och Palestina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ska du själv inte rösta?
Palestinierna har bott där i all tid, å sen helt plötsligt ska de vara Israel. Typ som om Sverige helt plötsligt skulle bli Finskt![]()
Mja, ska man vara noga så var väl judarna där först va?Dessutom fick dom väl en rätt begränsad yta från början. Att dom sedan har ockuperat fler områden beroende på krig som dom mot sin vilja blev indragna i, är väl inte deras fel?
Mja, ska man vara noga så var väl judarna där först va?Dessutom fick dom väl en rätt begränsad yta från början. Att dom sedan har ockuperat fler områden beroende på krig som dom mot sin vilja blev indragna i, är väl inte deras fel?
Om din granne tömmer sitt dass i din soptunna så blir du förmodligen fly förbannad och dumpar hela innanmätet i soptunnan på hanses tomt utan att ha sorterat hans avföring från dina egna sopor.3185537Förklara för mig hur det inte är ens eget fel att man ockuperar andras mark samt förpassar de som bor där och river deras hus samt terroriserar i allmänhet så lyssnar jag gärna.![]()
Om din granne tömmer sitt dass i din soptunna så blir du förmodligen fly förbannad och dumpar hela innanmätet i soptunnan på hanses tomt utan att ha sorterat hans avföring från dina egna sopor.
Eller?![]()
Vadå, det har varit krig i det där området i flera tusen år mellan diverse troende, vad spelar dom senaste 60 åren för roll egentligen
Det är RELIGONENS fel alltihopa, du glömde det alternativet så skrota denna poll![]()
Förklara för mig hur det inte är ens eget fel att man ockuperar andras mark samt förpassar de som bor där och river deras hus samt terroriserar i allmänhet så lyssnar jag gärna.![]()
Jag tycker inte det är det minsta fel på någon av religionerna. Att skylla på dem är en lat ursäkt för att spä på ännu mer hat åt fel hål. Det är personen och människor som håller gevär och granater i sina händer. Sen att ena sidan gör det gerilla-style kämpandes för sin överlevnad när någon försöker invadera och ta precis allt som är deras och andra sidan sitter i tanks och får fett betalt för att skjuta prick är en annan sak.
Skojar du lr?3185592Jag tycker inte det är det minsta fel på någon av religionerna. Att skylla på dem är en lat ursäkt för att spä på ännu mer hat åt fel hål. Det är personen och människor som håller gevär och granater i sina händer. Sen att ena sidan gör det gerilla-style kämpandes för sin överlevnad när någon försöker invadera och ta precis allt som är deras och andra sidan sitter i tanks och får fett betalt för att skjuta prick är en annan sak.
Hela felet är att Hitler och hans anhang inte fick utrymme att lösa judeproblemet en gång för allapå -40 talet.
![]()
Svenskarnas dåliga samvete för deras passiva agerande under andra världskriget.
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |