Islamister gick till attack mot Lars Vilks

En idiot (eller flera) är en idiot vare sig man är kristen eller tror på tomten.

Helt sant, men det är svårare att deportera en bråkig urinvånare än det borde vara att utvisa en bråkig invandrare...

Visst är det egentligen skitsamma vad man tror på, man blir inte mer eller mindre idiot av något av det. Men jag vet inga andra religiösa grupper som tar så jävla seriöst på sin tro och blir så jävla förbannade över att någon ifrågasätter/driver med/klankar ner på den. När ska folk egentligen fatta hur dumt det är att sätta påhittade sagoregler från sexhundrafrösihjäl framför högst "verkliga" och med eftertanke stiftade lagar och regler?
Börjar bli ganska trött på det här nu... Ta seden dit man kommer brukade vara ett populärt uttryck, när försvann egentligen det?:va Jag tycker att det hör till god uppfostran att respektera de regler, lagar och levnadssätt som fastställts av den som var där först när man kommer som gäst till en främmande plats...

du ser bara det du vill se!

Även om det vore på det viset så förklarar det inte varför du bara svarar på det du vill svara, dvs inget alls.

Får muslimska kvinnor ärva på samma villkor som muslimska män?

kvinnoförtryck har inget med islam att göra det har med kultur att göra!

Jag tror du borde uppdatera dig på vad ordet kultur innefattar.

Är den det? har du kollat dokumentären jag länka till.

Ja och nej.
Religion kan likt alla andra uppfattningar brukas eller missbrukas. Det gör inte religionen per automatik dålig. Det är som att säga att naturen är dålig för att man kan drunkna i en sjö, dvs korkat.

Last edited:
Även om det vore på det viset så förklarar det inte varför du bara svarar på det du vill svara, dvs inget alls.

Får muslimska kvinnor ärva på samma villkor som muslimska män?

Jag tror du borde uppdatera dig på vad ordet kultur innefattar.

Ja och nej.
Religion kan likt alla andra uppfattningar brukas eller missbrukas. Det gör inte religionen per automatik dålig. Det är som att säga att naturen är dålig för att man kan drunkna i en sjö, dvs korkat.

Markus ta och titta på dokumentären så vill jag veta sen vad du tycker.
Annars är du för lite insatt i det hela innan du sett den.

Markus ta och titta på dokumentären så vill jag veta sen vad du tycker.
Annars är du för lite insatt i det hela innan du sett den.

Sluta nu, är du helt indoktrinerad? Jag behäver inte titta på någon jävla internetfilm om religion som förmodligen är lika välgjord som allt annat konspirationsteoretiskt skit som allehanda idioter tittar på dagarna i ända och sedan tror de har svaret på allt. Foliehatt: AV!

Som om en filmsnutt hade svaret på vad alla religioner är bra resp dåliga på och varför, fatta omfattningen liksom. :fakta

Som om en filmsnutt hade svaret på vad alla religioner är bra resp dåliga på och varför, fatta omfattningen liksom.

Jag tror att folk i allmänhet o Du i synnerhet behöver en god pedagogisk grund, en grund att stå på och utvecklas.

Media ska Du nog (oavsett om det handlar om internet, film tv, böcker/tidningar) se som goda tillfällen till utveckling ..

Sluta nu, är du helt indoktrinerad? Jag behäver inte titta på någon jävla internetfilm om religion som förmodligen är lika välgjord som allt annat konspirationsteoretiskt skit som allehanda idioter tittar på dagarna i ända och sedan tror de har svaret på allt. Foliehatt: AV!

Som om en filmsnutt hade svaret på vad alla religioner är bra resp dåliga på och varför, fatta omfattningen liksom. :fakta

Sluta med dina tarvliga förolämpningar.
Britter kan göra dokumentärer punkt. Tråkigt att du inte orkar titta på den och göra dig själv lite insatt i det hela.

Sluta med dina tarvliga förolämpningar.
Britter kan göra dokumentärer punkt. Tråkigt att du inte orkar titta på den och göra dig själv lite insatt i det hela.

Det är en förolämpning mot inte bara mig utan mot hela mänskligheten att du påstår att något skit på internet ger svar på varför/om all religion är dålig per definition. Det vore nedvärderande för mig som tänkande varelse att behöva se sådant trams, kollar hellre om Text TV fortfarande publicerar roliga historier någonstans mellan s500 och s599.

Inser du inte hur korkat det är att dra upp någon film om varför all religion är dålig? Det är ju ett så förenklat och förklenat förhållningssät att man kunde undra om du är fackligt aktiv nästan.

Sluta med dina tarvliga förolämpningar..

Varför besvarar du inte den fråga jag har ställt två gånger?!

Du lägger in en länk till en artikel, om en demonstration som har urartat utanför den Iranska ambassaden efter att regimkritiska exiliranier(och säkert en del vänsterdrägg) har demonstrerat mot dödstraff i Iran med orden "idag där kom svaret" ...

Om det där var svaret, vad var i så fall frågan?!

Vad är kopplingen mellan regimkritiska exiliranier som demonstrerar mot dödsstraff och arabiska/nordafrikanska islamister som försöker tysta Vilks?! :va:va

jag är f.ö. benägen att tro att DU har mer gemensamt med Vilks-pöbeln än exiliranierna. Iranier i Sverige brukar ju normalt sett vara väl utbildade.

Iranier i Sverige brukar ju normalt sett vara väl utbildade.

Klart de är, de har ju flytt muslimsk terror. Bad luck att de hamnade i vad som blev Europas muslimtätaste land några år senare bara. :lol

Tror förresten du ska skriva ihop välutbildade, det torde vara gängse norm även om din förortsvariant funkar den med.

:banana

Är detta verkligen med sanningen överensstämmande ?...

Tror det, en del påstår att det är Tyskland. Något fån kanske säger Turkiet men det är inte ens Europa.
Skit samma, många är de! Spela roll om vi leder eller ligger tvåa. :gnissla

Jag skulle vilja återgå till ämnet, kolla på det här. :D
Är det Sverige verkligen? :confused:

[YOUTUBE-ID]0kUPpqc-2bI[/YOUTUBE-ID]

Allah Akbar! Allah Akbar! Allah Akbar! Allah Akbar! Allah Akbar!

:banana :banana :banana :banana :banana :banana

Vad är kopplingen mellan regimkritiska exiliranier som demonstrerar mot dödsstraff och arabiska/nordafrikanska islamister som försöker tysta Vilks?! :va:va

.

Kan man fråga sig. De är ju snarare två motpoler. Blev också nyfiken på Tinas "svar" nu.

Det är arabiska för: Alla ska med! Alla ska med!

[YOUTUBE-ID]lQQAWrIvBoI&feature=player_embedded#![/YOUTUBE-ID]

Hmmmmm.........

Läs kommentarerna på juutub, finns ett par roliga, typ;

"Kallar ni detta för yttrande frihet era jävla HORUNGAR! Hata oss hur mkt ni vill era jävla rasister ! Men börja aldrig mer vårt religion , respekt lösa människor!!! Landet hade absolut nt fungerat utan oss era smuts!!!! Jävla bögar!! "

:lol

Last edited:
[YOUTUBE-ID]lQQAWrIvBoI&feature=player_embedded#![/YOUTUBE-ID]

Hmmmmm.........

Läs kommentarerna på juutub, finns ett par roliga, typ;

"Kallar ni detta för yttrande frihet era jävla HORUNGAR! Hata oss hur mkt ni vill era jävla rasister ! Men börja aldrig mer vårt religion , respekt lösa människor!!! Landet hade absolut nt fungerat utan oss era smuts!!!! Jävla bögar!! "

:lol

Det var det värsta dalt jag nånsin sett tror jag. Vill ni vara vänliga att lyssna. Ni kan fortsätta utanför. Osv.

Vadå fortsätta utanför? Varför vevar dem inte loss med batongerna istället? Det hade de gjort direkt om det gällde politiska aktivister eller fotbollsfans. Men så fort det är mussar så gör man inte ett skit för då är man rädd att trampa på ömma tår.

Det här är vårt land också. Vi betalar skatt. Yeah right, era jävla neanderthalare.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...