Inte för att vara dryg men helvete vilken skitsida! Bilderna visas inte etc. Synd, för om de ägnade notepad 10 minuter så skulle de ju åtminstone få en sida som fungerade korrekt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, jag tänker inte skruva ur alla bult igen för att slipa om dom, inte i första taget iaf.
De finns ju dom som kört med oslipade bult och hävdar att de blir skapligt grepp ändå så de lär inte bli sämre med den slipningen vi har gjort.
De där med islagsmutter är de något som du testat? dom har ju ingen låsfunktion så dom lär skruva ut sig själv efter några varv, lär nog böja sig rätt lätt också ifall dom tar i isen..
En utvärdering kommer när isen lagt sig![]()
det är ganska lätt att skipa dom med en vikelslip på plats om du sulle vilja ha dom lite vassare,utan att ta av varken däck eller hela hjulet från hojen.
Inte för att vara dryg men helvete vilken skitsida! Bilderna visas inte etc. Synd, för om de ägnade notepad 10 minuter så skulle de ju åtminstone få en sida som fungerade korrekt![]()
Vart kan man få tag på slang som passar standardmåtten för en sporthoj?
Vart kan man få tag på slang som passar standardmåtten för en sporthoj?
Det kommer nog inte gå så bra att lägga slang i när du har insexskallar som sticker ut. Då måste du nog ha ett skydd mellan skruven och slangen. Har du mätt upp så att du verkligen behöver flera skruv? Du får ju inte ha för många heller då du riskerar att få sämre grepp...
Det sitter i tex min Aprilia SXV (180-55-17, 5,5" fälg) så ring och säg du ska ha innerslang till en sådan eller kontakta någon med lite sortiment (hojdäck?)
Vågar man fråga vad ett sådant däringa däck väger?Nu har jag också gjort klart mina egna däck, kastar upp en bild på dom för de som är intresserade.
Obs! nu är dessa knappast optimalt vässade osv. men kommer helt klart att duga till lite is-bus i vinter
Det som gick åt:
500st M6x25 10.9
500st låsmuttror
1000st brickor
Jag vässte bultändorna med vinkelkap efter att jag monterat dit alla bultar, då jag inte hade tillgång till någon bandslip att slipa bultarna före montering med.
Vågar man fråga vad ett sådant däringa däck väger?
Tillverkade ett par mördardäck i går!
Inget man vill ha över sig när man vurpar, men mest rädd är jag nog för att kränga på dem på fälgen!!
såg ju fina ut. Vad för däck har du använt? Är det några som är extra mjuka? För annars kan man vara snål och köpa biltemadäck.![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |